Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Automatisch aanvullen 2010

Gestart door c@rl@D, vrijdag 12 juni 2020, 13:52:56

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

c@rl@D

Herstel geprobeerd via de softare op de USB, helaas werkt dit niet, nog steeds geen automatisch aanvullen

Reinier

Dan weet ik het ook niet.... :redface:
Wellicht helpen volgende links je verder..?

https://support.microsoft.com/nl-nl/help/2682333/autocomplete-not-working-correctly-in-outlook-2010

Bij deze link is het probleem opgelost, wellicht helpt dit ook in jouw geval ?
https://community.spiceworks.com/topic/2134480-outlook-autocomplete-not-working

M.b.v. dit tooltje kun je de auto-complete functie wellicht repareren...

c@rl@D

Suggestie 1 had ik al gedaan

Suggestie 3 werkt niet omdat ik geen NK2 bestanden kan vinden (ook niet in de verborgen mappen)

Suggestie 2 ga ik van de week even proberen. ik zal van mijn laptop de lijst "Stream_Autocomplete_ [Bunch of Numbers Here] "kopiëren, maar volgens mij had ik dat al gedaan. Werkte wel, maar als je de PC uit zet dan is alles weer weg, maar goed het is te proberen.

c@rl@D

Werkte helaas niet. Dus nu ga ik Window Mail installeren en kijken of dat werkzaam is.

Reinier

Win Mail is de standaar mail-app in Win 10 en die hoef je dus niet te installeren...
Hou er echter wel rekening mee dat deze app geen backup-functie heeft..?
Ik vind het persoonlijk een drama app, zelf gebruik ik Thunderbird ( gratis ).

c@rl@D

Die ga ik morgen dan maar eens onderzoeken. Bedankt voor alle hulp,  :bedankt: we modderen door :biggrin1:

c@rl@D

Terugkoppeling. Nou het heeft even geduurd  :lachnee:, maar we waren het zo zat met die oude PC, dus besloten om een nw PC aan te schaffen.  Een goede PC deskundige gevonden en die heeft alles voor ons geregeld. Pff heerlijk, alles nieuw en een Office 2019 pakket erbij. Tja en dat draait nu natuurlijk als een tierelier. Bedankt voor alle goede raad en adviezen.

Reinier

Je proeft nu van de technologische ontwikkelingen en dus vooruitgang.
Ja, een nieuwe machine werkt (bijna) altijd fijn en snel, dat kan ik beamen.
De oude dus nu als "hobby-project" aan de kant, voor straks, op een koude winteravond...
Dat zou hier wel gebeuren, ik zou er alles aan doen om het opgelost te krijgen, danwel een alternatief te vinden...

In elk geval bedankt voor de terugkoppeling en veel en lang plezier van de nieuwe machine  :icon_good: :icon_good:

c@rl@D

Reinier het alternatief voor de mail zou Thunderbird zijn, maar de oude PC is inmiddels door onze deskundige ook leeggehaald en opnieuw ingericht, dus wordt zeker hergebruikt (voor de kleinkinderen) :eusa_dance:

Reinier

In elk geval gaat hij niet verloren en kun je een ander er een plezier mee doen, goed bezig  :icon_good: :icon_good:
Fijn weekend  :zwaai: :zwaai:

SMF spam blocked by CleanTalk