Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Vroeg zo alleen wat af: waarom geen bv 2 uur per dag inter.....

Gestart door GW, zaterdag 05 januari 2019, 12:52:28

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

GW

Vroeg zo alleen wat af: waarom geen bv 2 uur per dag internet of tv abonnementen.
Dan kon er vast wat van de prijs af. Dat die opties er niet al zijn sins kabel aansluitingen bestaan, best raar vind ik eigenlijk. Misschien bestond het al eens, weet ik het gewoon niet. Ps, Bedankt voor lezen waarschijnlijk nutteloze vraag.

GW

"Ps, verhip dat je niks meer kan aanpassen na posten. Kan dat niet aangepast, doneer ik 0,25 cent......oké 0,50 dan.

Veng

Zit ik ook wel eens mee ja. Als ik mijn posts terug lees vind ik altijd wel bv. spel- maar ook andere foutjes die ik graag herstel. Geen groot probleem maar kunnen aanpassen vind ik wel gemakkelijk.
Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep :wink:
Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken want dat gaat gebeuren! En dan?

Reinier

Als jij van mening bent dat je met zo'n tijds-gebaseerd abonnement geld kunt verdienen en er een businessmodel bij kunt verzinnen zou ik zeggen: BEGIN VOOR JEZELF.
Dat het er niet is zegt voldoende, maar zo zie ik het.

GW

Geen animo voor bedoel je met :"dat het er niet is zegt voldoende" ? Tja, ben meer het afnemer, niet aanbieder typ.......mjong !

Benny

Hadden we vroeger ook zo iets. Duppie in de meter en dan had je stroom.
Werkte net als een oude parkeerautomaat.
Nu noemen we dat geschiedenis
Geven met een warme hand, doneerde een nier.

lucas

Nee hoor bij echte wanbetalers kunnen ze nog steeds geplaatst worden  :yay:

SMF spam blocked by CleanTalk