Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Iemand handige gratis antivirus ?

Gestart door GW, donderdag 23 augustus 2018, 00:28:33

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

GW

Mijn muis aanwijzer gaat soms heel traag en zweverig,  even later dan weer tijd goed. Alle virus scanners al eens gedeinstalleerd (op één na), maar maakt geen verschil. Dus denk virus. Avira, Avg , Avast en Mbam al eens op los gelaten. Maar vinden niks "helaas". Iemand idee nog ?

Reinier

Muis verwijderen uit Apparaatbeheer ( ook het stuurprogramma verwijderen als dat gevraagd wordt ) en daarna rebooten.
Stuurprogramma wordt dan opnieuw geinstalleerd, kijk of dat verschil maakt...?

Ik denk niet dat het door het AV-programma komt trouwens maar gebruik hier zelf al 2 jaar de gratis versie van Kaspersky, naar volle tevredenheid  :icon_good:

GW

#2
Deze net te laat, hoop niet dat het had geholpen, dan voor niks nieuwe install gedaan, misschien voor een volgende keer. Lijkt nu "zover" opgelost te zijn.  Wel oude geïnstalleerde programma's nog in gebruik, weet niet of nog iets sluimert, dat dus ff afwachten nog maar.

PS bedankt voor hulp maar weer, of meer hier met Willey E Coyothe (hoe gespeld?)  als mugshot.

PS Klinkt als een schaakmeester, of schaakmeester klinkt als antivirus ?


Reinier

#3
Kan ook "iets" in het register zijn geweest, beschadige sleutel o.i.d. maar dat soort zaken zijn vrijwel niet te traceren.
In dat geval is een schone installatie vrijwel altijd dé oplossing.
Is wel wat werk maar heeft ook zo z'n voordelen zoals een vlot werkend systeem...

Het is trouwens "wile e coyote"....maar dat terzijde. :icon_biggrin1:

GW

#4
PS Oh, ik heb nog een PS, ik ben opgegroeid in uw straat meneer de Graaf (Reinier de Graaf) leuk hè ? Nu in de Jan L..... met de korte achternaam Straat.

Reinier

Ik ben opgericht, net als een voetbalclub....en inmiddels al zo vaak verhuisd dat ik de straatnamen niet eens meer weet... :icon_eek1:

SMF spam blocked by CleanTalk