Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Fujitsu ESPRIMO

Gestart door wavanooijik, zaterdag 10 februari 2018, 11:39:44

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

wavanooijik

hallo mijn broer heeft een Fujitsu ESPRIMO van 700 euro was plug en play maar hij is hartstikke traag met het opladen van een site terwijl de monteur van ziggo er ook is bij geweest heeft een stopcontact er tussen gezet en bam snelheid val 175 mb .Maar als hij naar you tube gaat duurt het heel lang en bij zijn oude was het veel sneller .Dus waar zou het aan kunnen liggen  stond al virus prog van Sophos op en office pakket .Wat moet ik nu doen  staat er een instelling verkeerd of zo we weten het echt niet maar niet leuk zo duur ding en traag . Hopelijk horen we wat van jullie toppers bedankt alvast
mvrg Wim

Reinier

WiFi-verbinding of met netwerkkabel aangesloten..?
welk type Esprimo is het want er zijn tig verschillende uitvoeringen van...
Router van Ziggo al eens opnieuw opgestart..?

wavanooijik

hallo het is een Fujitsu ESPRIMO P556/2/E85+ 3GHz i5-7400 Desktop Zwart, Rood PC  Zoals ik al zei ziggo heeft alles gemonteerd  bij modem zo een stopcontact verbinding en bij de pc ook zo eentje en volledige snelheid dus netwerkkabel  . Maar dat er verbinding is met een site duurt heel lang raar een hele nieuwe er zit windows 10 op

Reinier

Oké, de netwerkverbinding verloopt dus via powerline-adapters...
Dat zou geen probleem mogen opleveren...
Start de pc eens op in "veilige modus met netwerkmogelijkheden" en kijk eens hoe het dan gaat..?
Hoe je dat doet met Win 10 lees je hier.

Succes.

wavanooijik

nee hoor niets is nog steeds traag
mvrg Wim

Reinier

Welke webbrowser gebruik je, Edge, Internet Explorer of een andere..?
Als je Edge gebruikt, probeer eens Internet Explorer of installeer Firefox en kijk of dat verbetering oplevert..?

wavanooijik

alles al geprobeerd heb Ziggo maar weer gebeld kreeg ook hele trage ping

Reinier

Dan is er dus duidelijk iets mis met de lijn-snelheid van je internetverbinding.

wavanooijik

klopt dat was het ook die ict er deed een ping en er kwam niks opnieuw alles gedaan en bam bingo alles weer goed dus zo goed zijn die monteurs van ziggo ook niet maar bedankt mensen

Reinier

En nu maar hopen dat het goed blijft werken..
Succes ermee weer  :icon_good:

SMF spam blocked by CleanTalk