Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

geluid

Gestart door wavanooijik, zondag 31 december 2017, 16:03:46

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 4 gasten bekijken dit topic.

wavanooijik

oke mooi maar hoe doe ik dat ik ben ook maar een leek sorry hoor  gr Wm

lucas

Even voor mijn beleving werken de boxen via Bleutooth of via kabel? Hoe heb je die telefoon aangesloten dan?

wavanooijik

hallo via een kabeltje en dat uiteinde paste op mijn telefoon en die had wel geluid

Reinier

Wat voor kabeltje..?
Want dat is nu net waar het om gaat, wat voor stekker of connector zit er aan dat kabeltje..?
Plaats er eens een foto of een link van, dan weten we waar we het over hebben,....?

wavanooijik

Jack kabel 3.5mm  en als ik hem er uit haal en houdt hem tussen mijn vingers ruist en kraakt mijn speakers wel

Reinier

Dan vraag ik mij af of je die jack op de voor- of achterkant van de pc aansluit..?

wavanooijik

altijd aan de achterkant gehad deed het altijd en ineens niet meer ook voorkant geprobeerd ook niets en zelft met en koptelefoon ook niets dus geluidskaart dan  denk ik gr Wim

Reinier

#22
Het vreemde is dat die geluidschip op je moederbord nergens terug te vinden is in het Speccy-overzicht...
Hoewel zo'n ding zelden of nooit kapot gaat ( heb ik tenminste in 25 jaar nog niet meegemaakt ) is het niet uit te sluiten dat dit inderdaad het geval is.
Je zou een usb geluidskaartje kunnen overwegen, iets als dit, is alleen stereo ( dus geen surround geluid of 5.1 ) maar kost ook niet de wereld.
Is in elk geval goedkoper dan een ander moederbord, processor en geheugen...

Bij MM hebben ze die dingen ook, kijk hier...

wavanooijik

heb zo een usb geluid gekocht wat u aan beveelde  en hij doet het weer dus bedankt voor jullie reacties   mvrg Wm

Reinier

 :icon_good: :icon_good: , bedankt voor de terugmelding.
Wellicht niet de oplossing waar op gehoopt was maar er is weer geluid...
Veel plezier ermee weer  :icon_good:

SMF spam blocked by CleanTalk