Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Problemen met installeren ITunes

Gestart door LauraHD, zondag 28 augustus 2022, 21:26:58

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

LauraHD

Lol Pearl :)

De eerste drie heb ik al geprobeerd. De service is er wel maar wil niet gestart worden. Het kan niet aan een corrupt file liggen, want versie 7.1.1 wordt zonder enig probleem geïnstalleerd (meerdere keren, ondertussen, 😢😁), en ik heb nu net de nieuwste versie geïnstalleerd en die doet het ook zonder enig probleem. En ik kreeg precies dezelfde melding bij een andere versie ook.

Ik geef het op.

Ik gebruik de nieuwste versie wel :)
Dank voor alle moeite!

LauraHD

Toch nog even een laatste update.

Ik vond het toch heel irritant, die nieuwste versie. Dus dan toch maar opnieuw Win10 installeren. Gedaan.

Dubbelklik, installeer ITunes 9.1, hoera!!

Niks niet hoera. KRIJG DEZELFDE MELDING. Op een schoon systeem. Ik heb alle versies van 64 bit vanaf 9 geprobeerd te installeren en ALLEMAAL gaven ze dezelfde melding.

Versie 10.0 dan?

Zelfs die gaf die melding. Maar: die gaf ook de optie "ignore". Klik. ITunes geïnstalleerd.

Heeft de eigenschap die ik wil, niet zo irritant als de latere versies. Ik ben blij.

Maar het lag dus niet aan het systeem, of aan een filetje dat nog ergens stond. Waar dan wel aan? Echt geen idee. Blijkbaar zit er in Win10 iets dat conflicteert, maar wat dat dan is zou ik niet eens kunnen beginnen met gokken. Hoeft ook niet meer. Ik ben blij. He tis opgelost.

Dank nogmaals, dame en heren, voor de moeite en het helpen nadenken, nu weten jullie hoe het verhaal is afgelopen haha :)

John

Geweldig LauraHD, jammer dat het zo moest, maar veel plezier er weer van :icon_biggrin1: :icon_good: :icon_good: :icon_good: :smokin:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

SMF spam blocked by CleanTalk