Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Helleu!

Gestart door Simplyblond, woensdag 17 januari 2018, 21:49:35

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Simplyblond

Ben hier een tijdje niet meer geweest, maar vanavond bedacht ik dat ik wilde weten hoe lang ik nu lid was hier, en helaas...... niet meer te traceren.  :redface:

Ziet er wel strak uit het nieuwe forum..... maar jammer dat alle oude berichten verwijderd zijn.
Verder alles goed met jullie?

Met mij wel.  :icon_good:

Benny

Geven met een warme hand, doneerde een nier.

John

Heeeee Simplyblond, das ff tijdje geleden, leuk om je weer te zien en dat je ons nog niet vergeten bent :icon_biggrin1: :icon_good:
Nu nog ff je profiel aanpassen met je avatar en je bent weer helemaal compleet hier :yess: :icon_biggrin1: :icon_good: :icon_good: :icon_good: :smokin:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

alex

ja hoor hier alles wel.
Fijn dat je ook weer terug bent  :icon_good: :icon_good: :icon_good: :icon_good:

Wil u een bericht om wat voor reden weer open hebben.... stuur ff een PM naar één van de admins

Statistieken oude forum (48119 onderwerpen / 396784 reacties / 20911 leden)

kaballes

Ook weer even aangemeld. Clubje is wel klein geworden maar de harde kern meldt zich wel weer.
Ziet er mooi uit :icon_good:

Reinier

Ach, dat valt wel mee...
Wat is een ledenaantal van 22000 waard als er maar 150 actieve leden zijn...toch..?
Welkom terug ook voor jou  :icon_good:

Groamer

Zo, het is inderdaad wel veranderd hier. Ik wilde weer eens een kijkje nemen om er vervolgens achter te komen dat de hele website is vernieuwd. Het is zeker niet meer mogelijk om de oude berichten te bekijken?
If it ain't broke, don't fix it.

Reinier

Inderdaad, dat gaat niet, de reden daar van lees je hier:yess:

SMF spam blocked by CleanTalk