Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Hulp bij aanschaf pc gevraagd

Gestart door MetalMike, zaterdag 14 maart 2020, 16:46:15

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

MetalMike

Absoluut,  zo doe ik het met mijn eigen werk ook: weet je het even niet, zoek op het Internet, Youtube whatever, verduidelijkt een hoop.

Oh dat is naar man, heel veel sterkte daarmee en voor hun uiteraard. Dit is een haal rare en nare tijd.

Zeer belangrijk, een motor in deze maatschappij!

Nogmaals super bedankt voor je inzet en hulp en blijf gezond!!!  :yess:  :icon_good:  :zwaai:

Reinier

Ik ga er voor... :yess: :yess:
Laten we hopen dat dit gedoe snel achter de rug is maar als ik zie hoe nonchalant en arrogant sommige mensen zich gedragen in de supermarkt o.a. verwacht ik dat een echte lockdown niet meer ver weg is.
Het lijkt meer dan noodzakelijk om mensen te dwingen zich op deze manier aan de regels te houden ten einde ons allen te beschermen...

Onze vriendin heeft waarschijnlijk alle geluk van de wereld, degene die daar onverwacht op bezoek kwam blijkt "gewoon" griep te hebben, geen corona.
Schoonzus knapt weer op maar nog geen testresultaat ontvangen dus wat zij heeft / had is nog een raadsel..

Mail allemaal geregeld, nieuwe wachtwoorden, ook nog een nieuwe netwerkprinter geïnstalleerd.
Gisteren nog even telefonisch contact gehad, alles werkt naar behoren maar het nieuwe email programma, Thunderbird, is wel even wennen na ruim 10 jaar geneuzel met Incredimail..  :schater: :schater: :icon_good:

Nogmaals: blijf gezond en pas goed op jezelf.  :zwaai: :zwaai:

SMF spam blocked by CleanTalk