Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Waar op letten bij aankoop laptop

Gestart door janvriend, donderdag 12 september 2019, 16:04:19

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

janvriend

Hallo allemaal, ik ben lid geworden van dit forum met de hoop wat advies te krijgen voor de aanschaf van een nieuwe laptop. Ik ben gaan googlen maar iedereen spreekt elkaar tegen. Wel heb ik verschillende vergelijkingssites gevonden waarmee je snel een selectie kunt maken, bv. deze: https://knibble.nl/laptop Maar ja, dan moet je wel weten waar je op moet letten. Het moet een laptop zijn waarmee we normale dingen, zoals e-mailen, internetten en office kunnen doen. Maar ook krachtig genoeg zijn voor het monteren van videootjes. Als jullie tips hebben, dan hoor ik die graag. Alvast hartelijk dank! groeten Jan

lucas

Welkom Jan Vriend. Onze mensen zullen zo snel mogelijk je vraag beantwoorden👍

Gerrit

#2
het monteren van video's is iets wat u heel veel doet?
deze kan veel lenovo
laat u niet gek maken met extreme cpu's die gaan bijna allemaal terug in hun snelheid omdat de koeling in een laptop verre van optimaal is.
en uw accu is in een mum van tijd leeg en rot

Reinier

Monteren van videootjes is niet iets wat je met een budget ( instap ) laptop doet.
Grofweg gaat het dan om laptops met een aankoopprijs van rond de € 500.
Als je met een laptop enigszins lekker wilt kunnen werken met ook voldoende processor-kracht tot je beschikking, dan praat je over een basis laptop.
Dan praat je over een scherm van 14 - 15,6 inch, Core i5 processor, 8 Gb geheugen, SSD en een prijs tussen de € 550 / 600 en € 800.

SMF spam blocked by CleanTalk