Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

WDMYCLOUD onbereikbaar na opnieuw opstarten Windows 8.1

Gestart door jimmy1775, vrijdag 01 mei 2020, 14:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

jimmy1775

Graag krijg ik hulp ten aanzien van mijn probleem dat Windows 8.1 na opnieuw opstarten mijn WDMYCLOUD ineens onbereikbaar verklaard. Met WD is niks mis aangezien ik met mijn laptops er prima bij kan, maar met mijn pc niet. Voor het opnieuw opstarten was er niks aan de hand. Nu ziet Windows de schijf wel, maar zijn de mappen ontoegankelijk. Wel kan ik ze bereiken via FTP, maar dan moet ik ze dus downloaden naar mijn pc in plaats van dat ik vanaf de externe kan afspelen. Blijkbaar is er qua instellingen iets verandert maar ik heb geen idee wat. Kent iemand dit probleem of weet iemand de oplossing. Ik hoor het graag. Alvast bedankt!

Reinier

Staat ook hier : https://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/953686-WDMYCLOUD-onbereikbaar-na-opnieuw-opstarten-Windows-8-1

Ik stel vast dat je voor het plaatsen van jouw vraag de Forum Regels niet hebt gelezen...?
Daar staat nl. het volgende vermeld:
CiteerOm problemen met adviezen, gegeven door Pc Help Forum en op andere Pc Help fora te voorkomen, is het verplicht die te melden in je (nieuwe) topic, zodat we niet aansprakelijk zijn als adviezen elkaar doorkruisen of anderszins voor problemen zorgen.

Dit topic gaat dus op slot aangezien je op HelpMij.nl ook bezig bent.
Succes.

SMF spam blocked by CleanTalk