Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

geen links openen in outlook

Gestart door Ab, vrijdag 18 september 2020, 14:44:34

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ab

Kreeg de volgende vraag, na een update van Windows 10 kon ik links in mijn mail niet meer openen, ik krijg dan de melding,
DOOR HET BELEID VAN UW ORGANISATIE KUNNEN WE DEZE BEWERKING NIET VOOR U VOLTOOIEN. NEEM CONTACT OP MET DE HELPDESK.
weet iemand hoe je dit ongedaan kan krijgen.
Heb outlook verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, zonder resultaat.
Vast bedankt Ab

Benny

Geven met een warme hand, doneerde een nier.

derkdejong

ga instellingen/apps/standaardapps en klik daar op de rubriek webbrowser en zorg dat daar je favoriete browser komt te staan.
nb: maak niet de fout door te klikken op 'opnieuw instellen' want dan zet windows alles weer terug naar wat windows wil.
soms is het nodig om opnieuw op te starten, maar ik doe dat standaard altijd na zo'n actie, dus ga startknop/afsluitmenu/optie 'opnieuw opstarten'

Ab

 Bedankt tot zo ver, ga het volgende weeK uit proberen.

lucas

Is dit een bedrijfspc ? Daar lijkt deze melding nl erg op  :icon_confused:

Reinier

Edge ( of Firefox ) instellen als standaard browser i.p.v. Internet Explorer zou het probleem moeten oplossen Ab... :icon_good:

Ab

Het betreft een huis pc.
Firefox geïnstalleerd, maar zonder resultaat.
Benny zijn oplossing werkt ook niet, het zelfde geldt voor die van derkdejong.
iemand nog een idee.


Reinier

Hoe staan je instellingen m.b.t. het delen van data met MS..?
Dat is te vinden onder Instellingen => Privacy...

Ab

Probleem is opgelost, ik heb explorer11 opnieuw geïnstalleerd en toen werkte alles weer zo als het hoort.
Een ieder bedankt voor het mee denken.

Reinier

Vreemd, aangezien Edge de standaard browser is in Win 10 maar oké, als dat jouw probleem oplost, prima toch..?  :icon_biggrin1:
Succes ermee weer Ab en blijf gezond  :icon_good: :icon_good:

lucas

https://www.msoutlook.info/files/ie-fix-restrictions.zip
Citaat van: Ab op woensdag 23 september 2020, 12:26:20
Probleem is opgelost, ik heb explorer11 opnieuw geïnstalleerd en toen werkte alles weer zo als het hoort.
Een ieder bedankt voor het mee denken.

Werkt Firefox ook weer naar behoren dan? Ik vermoed van wel want het probleem zit in IE. Zo niet doe dan onderstaande.

Ga naar uitvoeren en plak de volgende statements in het uitvoeren veld gevolgd door een Enter (denk om de spaties); firefox -safe-mode firefox-safe-mode. 

1 Ga naar uitvoeren en plak de volgende statements in het uitvoerveld gevolgd door een Enter (denk om de spaties); firefox -safe-mode firefox-safe-mode

Als het nog niet werkt voor dan een registerfix uit.

2. Download deze zip file voor firefox

De file bevat 3 zip files.

1 readme.txt
Informatie over de zip file zelf.

2. ie-fix-restrictions-Win32.reg
registerfix voor de 32 bit machine van Windows

3 ◾ie-fix-restrictions-Win64.reg
registerfix voor de 64 bit machine van Windows

NB maak eerst een register backup a.u.b.!!!

SMF spam blocked by CleanTalk