Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Welke videokaart kan ik gebruiken in mijn HP i7

Gestart door Ericjan, vrijdag 28 april 2023, 09:57:33

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ericjan

Vanaf het slot heb ik 7.8 cm over tot aan het deksel. Die kaart is breder (9 cm.)dus dat word hem ook niet helaas. ik moet nog maar even verder speuren ben ik bang. Zoń compaq is gewoon te smal helaas. Of ik moet de flex erin zetten en even een sleufje maken. :biggrin1:
Thanx for helping me! :-)

Jurjen

Op MP staan genoeg kaarten hiervan, enkel moet je vragen of ze willen verzenden.
wel een gok, aangezien je hem niet getest hebt voor de tijd.

Maar ik denk dat hij wel past. die koeler zit veel hoger als de slot hoogte.
Ja het 2e slot kun je dan dus niet gebruiken omdat die koeler daar een stuk overheen hangt.
je kan je pc ook meenemen naar die vent? en het daar gelijk testen. (ik denk dat die namelijk past)  :read4:

Ericjan

#32
, met de pc naar die vent is geen optie ivm afstand. Ik met precies 8 cm tot aan het deksel van mijn pc, en op de foto van die kaart is ie 9 cm . Ik durf het niet aan ik denk dat het ie te groot is en dat het deksel er niet meer op past.
Thanx for helping me! :-)

Ericjan

#33
Deze kaart zou passen qua afmeting, is dit de goede die erin kan? :koffielezen:


https://www.marktplaats.nl/v/computers-en-software/videokaarten/m1968818484-gt-1030-low-profile
Thanx for helping me! :-)

Ericjan

Ik heb nu dan gewoon deze gekocht en zie wel of dat werkt, Iedereen bedankt voor de hulp en informatie. Ik zal nog wel even laten weten of het gelukt is?  :icon_good: :zwaai:
Thanx for helping me! :-)

Jurjen

Ja dat is de goeie variant, en die past zeker.
Laat weten of je nu wel normaal fortnite kan spelen!  :respect:

Ericjan

Na een hoop gedoe omdat de videokaart maar niet werd opgestuurd een andere moeten kopen en die is keurig aangekomen, Even pielen met een onbereikbaar schroefje voor een smallere beugel erop te zetten en toen erin gezet, drivers geinstallerd en Tadaaaa Fortnite gespeeld. alles loopt mooi soepel :yay: Bedankt voor alle tips en advies hiervoor. Zonder dit forum had het me niet gelukt! :respect:
Thanx for helping me! :-)

Jurjen

Mooi Ericjan dat alles nu soepel loopt!
Succes met fortnite!  :respect:

SMF spam blocked by CleanTalk