emails verplaatsen in outlook 2021

Gestart door boekh506, woensdag 22 mei 2024, 17:37:39

Vorige topic - Volgende topic

boekh506

Hallo Allemaal,
als ik een mail in outlook wil verplaatsen klik ik met de rechtermuisknop op de mail in het linker venster.
daarna selecteer ik verplaatsen en dan staan er onder de normale inbox 4 mappen in het chinees. die zijn niet beschikbaar. ik heb Windows geüpdate naar 11 pro, het office pakket opnieuw geïnstalleerd. maar dat helpt allemaal niet. weet iemand hoe ik die wegkrijg? ter info zie de bijlage. ik hoop dat die duidelijk genoeg is.

John

Klik op Bestand > Opties > Taal. Selecteer in het dialoogvenster De taalvoorkeuren voor Office instellen onder Talen voor weergave en Help kiezen de taal die u wilt gebruiken en selecteer Als standaard instellen. :icon_o_O:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

boekh506

goede morgen, dat wat u schrijft heb ik al gedaan maar dat helpt niet. Jammer ik gebruik office 2021 pro

John

boekh506

excuus voor de late reactie, maar het probleem is opgelost. ik heb gewoon een mail geselecteerd en toen naar een andere map verplaatst dit heb ik 4 x gedaan en toen waren alle Chinese tekens weg. Ik weet alleen nog niet waar die opeens vandaan kwamen. bedankt voor jullie tips.

John

SMF spam blocked by CleanTalk