Toetsenbord reageert amper. Asus TUF F15 Gaming Laptop

Gestart door Ericjan, maandag 05 februari 2024, 09:25:53

Vorige topic - Volgende topic

Ericjan

Hallo Idereen  :respect:

Is er iemand die weet of je de gevoeligheid van de toetsinvoer kunt aanpassen, Ik heb gelezen dat dit kan door verschillende instellingen te veranderen maar ik weet niet wat. Nu reageert mijn toetsenbord zeer moeilijk als ik op de toetsen druk.  need help  :icon_help1: :bedankt:
Thanx for helping me! :-)

Ericjan

Ja geprobeerd maar door Afschaffing van Microsoft Ondersteuning Diagnostic Tool (MSDT) en MSDT-probleemoplossers is er een mogelijkheid meer om het toetsenbord te kiezen dat onderdeel is afgeschaft. Helaas, Denk Dat het een hopeloos verhaal wordt. In ieder geval dank!  :bedankt:

Gerrit

Ericjan

Ja ook geprobeerd, Geen reactie op. Ik ben er wel klaar mee en koop een andere laptop. Nu is mijn oog gevallen op een Hp Omen game laptop i7 7th gen of   een  Hp ZBook 15u G4 15.6inch i5 16GB SSD258&1TB . Nu weet ik dat deze laatste geen game laptop is maar volgens mij draait ie zonder problemen Fortnite en dat is het enige spel wat ik wel ééns leuk vind om te spelen.  Waar zou voorkeur naar uitgaan, wat is beter.? De HP omen is ong. 7 jaar oud en de Zbook is ong. 2.5 á 3 jaar oud. Ik hoor het graag!!  :bedankt: :read4:

Gerrit

en in taskmanager hoeveel cpu gebruik?
om voor een traag toetsenbord een nieuwe te kopen is .......

Ericjan

Ben eer een week mee bezig geweest. Allerlei hulprogramma's heprobeerd, tutorials , van alles opgezocht maar te moeilijk voor mij dus Ik heb hem omgeruild voor en HP Omen. Wat een verschil, typt vloeiend  :bakkie: Vandaag eens even kijken wat deze allemaal aankan qua games,..

Gerrit

jammer zoiets is voor mij een uitdaging koop soms ook een defecte  lappie maar de gein is snel vanaf 2 uurtjes werk en klaar....en wat dan stofhappen

SMF spam blocked by CleanTalk