Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

prijsvraag USB

Gestart door DrakenComputer, maandag 27 mei 2019, 20:16:46

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

DrakenComputer

Hallo

Bedankt voor de USB, ben er blij mee. Alleen ben ik er te laa achter gekomen dat dit niet de zelfde versie is als die op de prijsvraag forum staat. :icon_confused: :icon_confused:

Het is een ander merk en het is een 32GB. Heb al een bericht gestuurd naar moderator maar die neemt niet op

Ik kwam er achter toen ik de usb ging formatteren (win10 verwijderen)

Hans

Zoek de stick eens op in schijfbeheer wat geeft die daar aan?
Om Schijfbeheer te openen, klikt u met de rechtermuisknop op de Startknop  en selecteert u Schijfbeheer.
Formateer de stick eens in NFTS

DrakenComputer

Voordat ik begon met formatteren was dit zo al aangegeven (zie foto in de eerste bericht). Formatteren in FAT. Ik dacht dat het systeem automatisch doet.

Dan ga ik straks wel even opnieuw formatteren maar dan in NFTS

Maar je ziet toch al dat het niet klopt. USB merk is Intensio en die van allekabels is strontium.

Zie hier onder de foto van schijfbeheer.

Gerrit

doet u mij een lol en gebruik hiervoor de juiste card formarteerder die kan veel meer dan windows of elk ander formarteertool sdcard.org
die test controleerd en formarteerd uw sdcard zoals het hoort en moet :icon_good:

DrakenComputer

Oke maar voordat ik geformatteerd had was het 32 GB en de merk is Intensio. Niet eens dezelfde wat in die forum gegeven wordt. Strontium is de merk. Het is geen 64GB maar 32GB. Waarom is dit zo dan?

John

Helaas wij kunnen ons niet bemoeien met de prijsvraag, wij bieden er ruimte voor omdat het leuk is voor de bezoekers/leden om iets te winnen, waarom allekabels.nl iets anders afstuurt dan wat er afgebeeld is, dat zal een oorzaak hebben, welke dat is zal je in een PM aan allekabels moeten vragen :yess: :icon_good: :smokin:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

DrakenComputer

Oke bedankt.

Had verwacht dat het een 64GB usb stick zou zijn en had daarom niet gecontroleerd. Voordat ik dus ging formatteren viel het op.

Ik ga het doorspelen naar allekabels.

DrakenComputer

Hoi allen,

Het is opgelost. Zeer vriendelijke service van Allekabels.  :icon_good: :icon_good:

lucas

Dat is zeker waar een prima bedrijf. Schrijf anders even een review voor ze over je tevredenheid :icon_good: Daar zijn ze meestal erg blij mee👌

DrakenComputer


SMF spam blocked by CleanTalk