Hoofdmenu

vlc player

Gestart door wavanooijik, woensdag 10 mei 2023, 13:55:59

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

wavanooijik

hallo sinds kort zit er op mijn vlc player een slotje op de foto er van en soms speelt hij mijn films niet af op tv maar wel op mijn desktop . Weet iemand hier iets van  alvast bedankt
ps ik weet niet of ik hier goed zit met mijn vraag
mvrg Wim

Pearl

Leg het eens beter uit want ik kan hier geen broodje van bakken.

wavanooijik

oke dan,zal een foto van maken en er bij doen

John

Klik er is met rechtermuisknop op en dan hier uitpakken kiezen, zit er dan een wachtwoord op :icon_o_O:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

Pearl

Dat is een onderschrift bestand.....

wavanooijik

nee zit geen wachtwoord op . Maar ik vind het vreemd op pc doet ie het wel maar als ik op tv wil doen afspelen helemaal niets

wavanooijik

en wat betekent dit dan   Dat is een onderschrift bestand..   ben ook maar een leek maar probeer het wel

John

Ondersteund jouw tv wel die extensie :icon_o_O:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

wavanooijik

hier nog een foto er van

wavanooijik

ja hoor altijd gedaan John en nog steeds en ik doe het via een ecterne schijf die doe ik in usb van de tv en hoppa zo kijk ik altijd

John

Ik weet niet welke extensie die film heeft, klik daarvoor is met rechts op die film en kies eigenschappen, welke extensie staat er dan, bijvoorbeeld John Wick.mkv  :icon_o_O: Verander die mkv is inJohn wick.AVI, speelt die dan wel :icon_o_O:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

Jurjen

Het antwoord op jou vraag is namelijk:
De file is encrypted. kortom, een beveiliging.
Download eens een andere versie. daarnaast lijkt dit gedownload, dus ga ik u hierbij niet ondersteunen, aangezien torrents/nieuwsgroepen niet legaal is.  :read4:

Zie dit bijvoorbeeld.
LINK


wavanooijik

hoe doe je dat dan John

John

#13
Ik neem aan dat je geen total commander gebruikt, dus daarom maar in verkenner, klik met rechts op die film en kies eigenschappen, en het bovenste vakje zie je de film titel staan, na de punt van bijvoorbeeld johnwick.mkv klik je die mkv weg en maakt van die mkv AVI, klik dan op OKE, je krijgt ff een waarschuwing of je dat zeker wilt doen en klik weer op ja of oke, zo kan je ook weer teruggaan naar MKV. Maar ik denk dat Jurjen gelijk heeft, dat je een wachtwoord nodig hebt om die film uit te pakken of te bekijken :yess: :icon_o_O: Kijk anders ff waar je deze film vandaan hebt of er wachtwoord bij zit in de beschrijving aldaar :yess: :icon_o_O:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

wavanooijik

met het uitpakken staat er altijd een wachtwoord bij en ik zit op eweka betaal gewoon

SMF spam blocked by CleanTalk