Beste iedereen,
Ik heb een probleem waar ik vaker tegen aan loop.
We werken veel met e-mail adressen en soms komt het voor dat één bepaald e-mail niet wilt instellen.
Probeer ik dit zelfde e-mail op een andere pc werkt het zonder problemen.
Ook heb ik verschillende e-mail programma's geprobeerd. (Outlook 365, W10 mail, EMclient)
Binnen EMclient kan je ook 'fixeren', dan gaat hij zelf zoeken naar de juiste instellingen.
Deze vraagt op een gegeven moment of je persoonlijke instellingen wilt sturen naar de server, de server die hij laat zien klopt wel... dus hij zoek bij de juiste server.
Maar helaas weigert hij gewoon....
Het gaat om een e-mail die gehost word bij een website, dus een 'custom' domein.
Ik probeer hem in te stellen via POP, ook IMAP geprobeerd.
De gegevens die ik heb kloppen 100% aangezien dit gewoon werkt op een andere pc binnen het zelfde netwerk.
Mijn gedachte ging naar mogelijk de DNS resetten van de PC, omdat hij mogelijk niet goed verwijst naar de provider?
Dus een ipconfig /flushdns gedaan...
Helaas niets wat ik probeer werkt, mogelijk weten jullie iets!
Met vriendelijke groet,
Ramon
Verdere resultaten/bevindingen:
Probleem zit in het gebruikers account, als ik een nieuwe aanmaak (dus een tweede gebruiker op de pc) dan werkt het goed.