Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

responsive stijl

Gestart door Peer, woensdag 20 april 2022, 22:30:17

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Peer

Heeft dit forum ook een responsive stijl? Met mijn mobiel moet ik alles inzoomen om te kunnen lezen en ik scroll mij dan een ongeluk. Ik bezoek het forum nu dan ook alleen met de desktop.

Fons716

Helemaal naar onderen scrollen en op WAP2 klikken.

Hans


Peer

#3
Dat is geen responsive stijl, maar een "2005 text-only" weergave.
Ik ben benieuwd hoeveel mobiele gebruikers er op dit forum zijn.
Ook moet er eerst ingezoomd worden om de WAP2 link onderaan de pagina te kunnen herkennen.

John

Denk dat Hans er ff naar moet kijken om een tiny portal te maken/online te zetten :yess:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

Peer

Ik zie dat het forum nog op versie 2.0.15 draait, dus toch wel een tikkeltje verouderd. Ik neem aan dat versie 2.1.2 (de huidige SMF versie) standaard wel responsive is. Zeker op een computergerelateerd forum is een moderne lay-out wel een visitekaartje.

John

Door het overlijden van Reinier is alles hier een beetje stil blijven staan :icon_frown: Hans probeert zo goed als het kan de boel weer up to date te krijgen, dus er gaat naar gekeken worden.
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

Peer

Ik begrijp hieruit dat Renier de oprichter van het forum was en dat Hans het beheer heeft overgenomen. Een overlijden blijft altijd triest.
Mocht ik ergens mee kunnen helpen dan doe ik dat graag.

John

Nee, Reinier was niet de oprichter, Pc Help is ontstaan in 1998, Reinier is er bijgekomen in meen ik 2017, en was in alles thuis op pc gebied en forumsoftware, een ware aanwinst voor het forum dus. Hans die probeert nu de boel weer op te pakken, maar zit ook met tijd en werk, voorheen deed ik graag mee met het ontwikkelen van het forum, maar ik heb geen ruimte meer (online bij een host) om een testforum te draaien en daar alles op uit te proberen :nee2: Ben jij thuis in SMF :icon_o_O:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

Peer

Zelf heb ik weinig ervaring met SMF. Ik heb het wel eens geïnstalleerd om uit te proberen. Wel heb ik ervaring met phpBB en XenForo, waarvan ik 2 licenties heb.Elke forumsoftware heeft zijn eigen voor en nadelen. SMF heeft volgens mij ook wel een duidelijke community waarop informatie over updaten beschikbaar is. Ik neem aan dat het de wens is om bij SMF te blijven?

John

Ja, we blijven bij SMF, ook vanwege die community die veel ondersteuning en updates bied :icon_good:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

Peer

Aangezien ik toch niet echt actief ben op dit forum mag mijn account verwijdert worden.

SMF spam blocked by CleanTalk