Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

DLL Als ik roads of rome(spel)

Gestart door Willem66, maandag 02 augustus 2021, 18:58:23

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Willem66


Willem66

opnieuw geprobeert en nu is error weg en er staat nu

image version 6.3.9600.17031

porrelaar

#17
Wanneer krijg je die error te zien? Graag exact beschrijven wat je doet.
Ik vermoed dat je  error 87 krijgt te zien na het intypen van het commando.
Tip: niet zelf gaan typen, maar het commando kopiëren en daarna plakken in het opdrachtvenster.

Let op: in regel 4 van de handleiding staat een typfout!
Daar staat: typt u sfc/scannow
Dat moet zijn: sfc /scannow
Dus met een spatie tussen "sfc" en "/")

Zag jij aan het eind de melding: "verificatie 100% voltooid"?
Maak printscreens van wat je te zien krijgt. En plaats die printscreens.

Willem66


porrelaar

Dat maakt niet uit. Reinier schreef dat al: "De controle, zoals gelinkt van Microsoft, werkt óók onder Win 8.1"

Willem66

Zie ergens 20.0% staan

hoe maak ik screenshot??

porrelaar

Citaat van: Willem66 op woensdag 04 augustus 2021, 14:31:42
Zie ergens 20.0% staan
Dan is de opdracht waarschijnlijk nog niet volledig uitgevoerd en zul je moeten wachten totdat je 100% ziet. Maak dan een screenshot.

Hoe maak je een screenshot (of print screen)?
Druk op de Print Screen toets op je toetsenbord om het volledige venster te kopiëren. Op een laptop zie je misschien op een van de toetsen prt sc staan. Dat is de print screen toets. Hij zit meestal rechtsbovenaan op het toetsenbord.
Als je alleen het actieve venster op wilt slaan, dan houd je de Alt toets ingedrukt, terwijl je op de Print Screen toets drukt.
Open daarna het programma Paint (dat staat op iedere Windows pc).
Klik in Paint op de knop Plakken
De afbeelding komt dan in het venster van Paint te staan.
Klik op Bestand > Opslaan als. Geef het bestand een herkenbare naam en kies waar je het bestand opslaat.
Voeg de afbeelding toe als bijlage. Klik daarvoor onder het berichtvenster waarin je aan het typen bent op dit forum, op Bijlagen en andere opties. Klik dan onder Bijlage op de knop Bladeren. Blader naar het opgeslagen bestand en kies dat bestand.



Willem66


porrelaar

Maak daar dan een print screen van (met Alt-Print Screen) en plaats die afbeelding in een volgende reactie. Misschien wordt het dan voor ons duidelijker wat er gebeurt.

Willem66

Ik stop ermee,want ik kom er zo toch niet uit,te moeilijk en omslachtig voor mij.
Ik wil je bedanken voor de moeite die allemaal voor me doet,wordt er gek van,ben al een paar dagen bezig.

Mvg Willem

porrelaar

Oké Willem,
Ik kan begrijpen dat je ermee wilt stoppen. Als je laptop verder goed werkt, dan zou ik dat spelletje verwijderen en er niet meer aan denken. Het is immers een onbelangrijk spelletje.

Willem66

Volkomen gelijk,maar de aanhouder wint wel eens????

Bedankt voor je hulp nogmaals

SMF spam blocked by CleanTalk