Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Lage fps met Assassins creed origins

Gestart door Tolgahan, donderdag 22 april 2021, 17:57:23

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tolgahan

Hoi...

Tijdens spelen van Ac Origins krijg ik een lage fps, rond de 30 40...

Mijn specs zijn: Geforce 1080(8gb), AMD Ryzen 5 1600 Six-Core Processor 3.20 GHz, 24 gb ram geheugen..

ik speel het op medium...

Graag jullie hulp...

Reinier

Dit filmpje eens bekijken, misschien heb je er iets aan..?

https://www.youtube.com/watch?v=jaAAk5Fxog4

Daarnaast wordt veel gemekkerd over de slechte coding en optimalisaties van deze game...
Als je alleen met deze game lage fps hebt ligt het niet aan de pc maar de game zelf...
Je zou hooguit kunnen proberen of een nieuwere driver ( indien beschikbaar ) of een oudere driver mogelijk verbetering oplevert.

De huidige driver dien je dan eerst te verwijderen m.b.v. DDU in Veilige modus, anders heeft het geen zin.

Tolgahan

Dankje voor je reactie!

Krijg ook lage fps bij guild wars 2 en darksiders 3.. bij de laaste krijg ik constant 40 fps..

Heb mijn drivers allemaal up to date..

Ik zal die programma is even gaan proberen..

Tolgahan

Die programma helpt niet.. het zet alleen alles op low settings..

Gerrit


Tolgahan


Reinier

Zou graag meer info hebben over de rest van de hardware en temperaturen in de pc.
Daarom graag het volgende doen:

Download en installeer Speccy en doe dan het volgende:
Citeer
Web-link hardware-overzicht : na installatie Speccy starten, wacht tot het openingsscherm alle onderdelen laat zien ( kan even duren ).
* Klik daarna op "Bestand"=> "Publiceer snapshot" => OK => bevestig en dan verschijnt de link naar het systeem-overzicht.
Kopieer en plak deze link in je volgende bericht.

Verder zou ik graag merk, type en vermogen van de voeding horen en het aantal kastventilatoren in je behuizing....
Hoeveel blazen lucht de kast in en hoeveel blazen warme lucht eruit..?

Tolgahan

zo goed ? verder heb ik geen idee wat voor voeding ik heb... voor de rest heb ik er 3 koelers erin... de temperatuur blijft meestal stabiel...

Tolgahan

Het rare is dat speccy, 4gb geheugen aangeeft.. terwijl mijn gpu 8 gb heeft...

Reinier

Speccy gaat met het Vram wel vaker de fout in, daar moet je verder niet wakker van liggen...

Mis nog de info m.b.t. de voeding..?

Tolgahan


Gerrit

waar heeft u de videokaart gekocht?
toch niet op marktplaats of zoiets :redface:

Tolgahan


Gerrit

zoekt u eens op youtube naar "scam videocards" :icon_good:

Tolgahan

Denk niet dat dat het geval is want na het instaleren van de drivers, geeft die nog steeds aan dat het een 1080 gtx is.. kan het ook aan de game zelf liggen?

SMF spam blocked by CleanTalk