Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Geluid probleem

Gestart door Willem66, maandag 26 augustus 2019, 17:15:51

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

John

Die info kun je verzamelen m.b.v. Speccy.

Installeer dat programma en voer het uit.
Als de analyse afgerond is klik je bovenin op "Bestand" => Opslaan als tekst-document en kies een naam en een map om het bestand op te slaan.
Voeg het tekstbestand bij als bijlage bij je volgende reactie :icon_o_O:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

Willem66

Ga ik doen,maar mijn vraag over windows 10,legaal downloaden en licentie kopen,is dat niet de oplossing om weer geluid te krijgen,omdat het geluid het in 8.1 niet werkt??

John

Niet echt een oplossing, of je handen moeten jeuken op windows 10 erop te zetten, maar je geluid zou als alles oke is ook gewoon in windows 8.1 moeten werken, daarom ff een uitdraai van speccy, dan kijken wij ff voor je om de juiste driver te vinden :yess: :icon_good:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

Willem66

Ja,ok,mijn handen jeuken niet,maar doet het geluid het in w10 wel als ik die erop zet,maar die uitdraai krijgt u.

John

Oke, eerst die uitdraai en dan kijken we verder naar windows 10 :yess: :icon_good: :smokin: Maar morgen verder, straks roept de baas weer en moet er weer gewerkt worden :pukey: :smokin:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

Reinier

Citeermaar doet het geluid het in w10 wel als ik die erop zet
Dat zou kunnen maar is vooraf niet met zekerheid te zeggen.

Overigens kun je nog steeds gratis de upgrade doen naar Win 10.
Je hebt daarvoor nodig:
a) lege usb stick van 8 Gb
b) de Win 10 installatie-bestanden die je ook gratis op deze pagina rechtstreeks bij Microsoft kunt downloaden.

Lees en volg de aanwijzingen op deze pagina, dan moet het goed komen  :icon_good:

Willem66

Bij installeren windows 10,krijg bij services de melding,oeps er is iets mis gegaan.
Er staat dan,oobesettingsmultipage,u kunt het opnieuw proberen,maar melding komt terug??


Willem66

Ik maak nieuwe usb,die stond niet in fat32 en ik had windows 32 bit ipv 64 bit

Reinier

32 of 64 bits Windows doet er niet toe, het gaat hier alleen om formattering...
Als je het dit x wel goed doet moet het opgelost zijn.  :icon_good:

Willem66


Willem66

Heb nu windows 10 erop,maar geen geluid

Hans

Als die geluidskaart stuk is zoals ik al opperde vorige week vrijdag werkt die onder geen enkel besturingssysteem.
Denk er eens over om voor 16 euro een andere te kopen.
https://www.allekabels.nl/pci-kaart/4974/1084955/pci-kaart-parallel.html

Reinier

Zou eens beginnen met 1 voor 1 alle moederbord-drivers te downloaden en installeren..
Dat uitroepteken bij "Andere apparaten" is iets wat niet met het geluid te maken heeft, dat staat onder "Audio invoer en Audio uitvoer".
Je mist dus moederbord-drivers maar ik kan zo niet zeggen welke.

Willem66

Het vreemde is dat de parameters wel reageren??

SMF spam blocked by CleanTalk