Kan Malwarebytes na instalatie niet starten

Gestart door royjesse, maandag 01 april 2019, 16:23:18

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gerrit

Citaat van: Reinier op vrijdag 05 april 2019, 20:55:35
Ik laat Gerrit jou verder helpen maar ik ben er van overtuigd dat "bagger" niet de oorzaak is van jouw problemen.

Ik ben bijna zeker van het feit dat jouw register beschadigd is door alle troep op je pc.
De enige manier om dit op te lossen is Windows opnieuw installeren, dan heb je weer een fris en vlot systeem zonder fouten.
ik ben nog steeds in de veronderstelling dat meneer zijn bestanden graag wil behouden, vandaar dat ik zo ver ga.
en ja als het enkel het register was zou ik al blij zijn, windows zelf zal ook wel een hoop mankeren .
en zoals je zelf constateert komt er een hoop boven drijven......nu is mijn vraag hoe lang is die bagger aanwezig??? ivm wachtwoorden enz.
moeilijk dus ,hopelijk kan je me volgen en mijn gedachtegang in deze.

Reinier

Zeker kan ik dat vriend, daarom laat ik het verder ook aan jou.

Mijn voorstel is echter om TS eerst een SFC-check te laten doen zoals ik eerder reeds voorstelde, daarmee wordt ook de staat van Windows duidelijk waarvan je aangeeft dat er waarschijnlijk nogal wat aan mankeert.
Wellicht kan er 1 en ander gerepareerd worden waardoor een scan ook meer oplevert als de verschillende Windows componenten weer in orde zijn en op de juiste manier werken..?

royjesse

Avira scan
Detections ; 2
Total Files 738799
Renamed files  2
Repaired registry keys  0


Reinier

En hoe is het nu, enige verbetering te bespeuren..?

royjesse

Ja kan systeem herstel weer gebruiken MB en mijndj prog nog niet .
Moet ik nu proberen om terug te gaan in systeem herstel of stellen jullie wat anders voor ?

royjesse

Bij de afsluitknop geeft hij wel update aan nu .

Reinier

Geen Systeemherstel doen want dan zet'ie ook virussen etc. terug.
Je moet nu eigenlijk alle herstelpunten verwijderen en een nieuw herstelpunt maken...

Als er updates zijn, deze dan nu installeren.

royjesse

Thanks update is klaar .
Kan nog niet MB en mijn dj prog gebruiken nog de zelfde errors .

Gerrit

mooi als de update's werken bent u "schoon"
en kan u nu doen wat de collega's adviseerde
mijn taak zit erop :icon_good:

royjesse

Ok thanks Gerrit ik kan nog steeds niet alles gebruiken moet ik nu nog een scanner gebruiken ?

royjesse

sfc cheak gedaan .
geeft aan Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden.

Reinier

Kijk eens in de Windows Logboeken, onder "Systeem" en "Toepassingen" wat er vermeld wordt nadat je geprobeerd hebt om MBAM te starten..?
Als er fouten staan ( rood aangeduid ) met de melding Error of "Kritiek" bekijk dan de detail-info.
Maak een screenshot van de melding met "Details" open in het onderste scherm en plaats deze bij je volgende post..?

royjesse


royjesse


royjesse


SMF spam blocked by CleanTalk