Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Welke videokaart kan ik gebruiken in mijn HP i7

Gestart door Ericjan, vrijdag 28 april 2023, 09:57:33

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ericjan

Thanx for helping me! :-)

Jurjen


Ericjan

#17
en is dat gewoon een kwestie van oude eruit deze erin en klaar? of,..... En,.. kunnen alle merken gt 1030 kaarten erin? en hoe verstandig is het zo'n ding te kopen van alie express?   :icon_rolleyes:
Thanx for helping me! :-)

Jurjen

Het is indd een kwestei van oude eruit, nieuwe erin. wel even drivers installeren he.
en de oude weggooien.
alle merken kunnen erin, maar koop aub niet van ali express.. :icon_bad:

Ericjan

Thanx for helping me! :-)

Ericjan

#20
Dit is de kaart die ik wil kopen gaat dit passen ? :icon_help1: Hij lijkt me te breed.  :icon_eek1:
https://www.marktplaats.nl/v/computers-en-software/videokaarten/m1972134368-msi-geforce-gt-1030-aero-itx-2g-oc
Thanx for helping me! :-)

Ericjan

Ik ben toch maar voor een andere gegaan want die vorige waren de maten te groot, ik denk dat deze moet passen in de kast

.https://www.marktplaats.nl/v/computers-en-software/videokaarten/m1972439777-gt-1030
Thanx for helping me! :-)

John

Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

Ericjan

Thanx for helping me! :-)

Jurjen

Die andere past ook gewoon hoor,

De link van de laaste kaart die je stuurt is een andere variant.
namelijk deze is ddr4 i.p.v 5.

Koop die kaart a.u.b niet. maar neem een ddr5 variant.
:koffielezen:

Ericjan

#25
Oh nee hé,.. ik heb hem al gekocht. maar kan hem terugsturen werd er gezegd. moet ik dat maar doen dan? en die vorige kaart was qua afmeting breder dan mijn kast dus zou die niet passen volgens mij.
Foto 1 is mijn pc met de huidige smalle kaart en foto 2 is de kaart waarvan ik denk dat ie te groot is en niet in de kast past.
Thanx for helping me! :-)

Jurjen

De ddr5 variant is beter als de 4.
ddr5 Is sneller, houd zijn hoofd koeler... die ddr4 wil je dus niet.
Het verschil kun je eigenlijk niet zien, enkel aan modelnr.

ik zou hem terug doen..

Ik snap er niets van.. je stuurt verschillende fotos en links...

link
DEZE niet halen, anders terugbrengen als dat kan..

Ericjan

Maar weet je dan zeker dat die andere in mijn kast past? m'n hele kast is maar 10 cm dik.
Thanx for helping me! :-)


Jurjen

Als ik jou foto bekijk, zou die erin moeten passen, je hebt ook 2 sloten vrij. in het andere slot zit ook niets. dus dat zou normaal gesproken altijd moeten passen.
je kan hem eventueel opmeten, de dikte van de videokaart en hoeveel er tussen het slot zit. maar normaal valt die koeler over het slot.

Die laaste link die je stuurde is een ddr5 variant. dus prima.

Je kan zelf het beste inschatten of die past in je kast. maar als ik dat zo zie, zie ik niet waarom dat niet zou passen.

SMF spam blocked by CleanTalk