Welke videokaart kan ik gebruiken in mijn HP i7

Gestart door Ericjan, vrijdag 28 april 2023, 09:57:33

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ericjan

Hallo Ik heb deze i7 pc (zie foto's) en ik zou hier fortnite op willen kunnen spelen wat ik soms eens doe. Het is ook het enige spel wat ik soms wil spelen alleen de huidige videokaart wil fortnite echter niet draaien. Is er iemand die mij kan vertellen of ik de videokaart kan upgraden en zoja welke zou er dan in moeten. Ik heb zelf niet veel verstand van hardware e.d. vandaar dat ik op deze manier probeer een antwoord te vinden op mijn vraag. BVD! Groeten Ericjan
Thanx for helping me! :-)


Jurjen

Dat is een oudje zo te zien  :redface:
Welke voeding heb je erin? (graag modelnr)
wat is je budget?

Ericjan

Zie foto, En budget, sja niet zoveel is idd een oudje maar nog redelijk snel voor mij. Ik zie op marktplaats bijvoorbeeld veel videokaarten maar weet dus niet wat erin kan.
Thanx for helping me! :-)

Gerrit

uw voeding is net genoeg voor uw huidige samenstelling 75% van 240 watt rest dus 160 watt bar weinig :redface:
en zou ook eens kijken naar stof in uw pc de temperaturen voor uw systeem zijn hoog
resumé als u wilt upgraden zal ook de voeding voor een sterkere exemplaar vervangen moeten worden

Ericjan

ok duidelijk, dan kan ik dus beter een andere pc. kopen. Bedankt voor het advies, ik ga voor een andere. :icon_wink:

:eusa_hand:
Thanx for helping me! :-)

Pearl

Budget?
Neem er eentje met een i5 van de 13 generatie en een dedicated graka van b.v. Dell of;
https://bto.eu/
Een gerenomeerd merk dus en geen Acer, HP of Lenovo.

Zelf samenstellen bij een computershop kan natuurlijk ook.

Ericjan

Thanx for helping me! :-)

Gerrit

tja een merk pc is alles net genoeg voor de samenstelling upgraden gaat niet of heel moeilijk.
op marktplaats staan er genoeg te koop.
mocht u wat tegen komen kunt hier ook advies krijgen of het wat is voor uw specificaties :icon_good:

Ericjan

Dat is mooi, ik zat idd te denken om op marktplaats te kijken voor wat anders. voordat ik wat aanschaf zal ik eerst hier vragen of het wat voor mij is. Dank je wel Gerrit. :icon_good:
Thanx for helping me! :-)


Gerrit

deze pc's heb ik enige jaren geleden al naar de milieustraat gebracht :icon_rolleyes:
en u gaat weer voor merk pc's
als u deze koopt houd dan rekening mee dat u tot 2025 met windows 10 kan werken daarna word deze niet meer ondersteund.


Jurjen

Wat waarschijnlijk nog wel wil lukken is een GT 1030.
Deze heeft geen externe voeding nodig, en kun je zo in het slot drukken. deze verbruikt ongeveer 30W max.
Asus

Op 1080P zou je met medium/high wel 60fps mee moeten kunnen halen.
Maar dat is het ook wel.. verder zijn er geen opties. ( ja nieuwe pc)  :respect: :read4:

John

Ericjan hoe hoog is je max budget, anders kijken wij wel ff voor je op marktplaats, voor 100 euro is meestal andermans narigheid :yess: :icon_o_O:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

Ericjan

Ja ik snap het maar momenteel is 100 euro de max. wat ik kan missen. Ik begrijp dat ik voor dat budget dus geen pc vind waar ik fortnite op kan spelen?
Thanx for helping me! :-)

SMF spam blocked by CleanTalk