Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

geen verbinding

Gestart door johan1941, dinsdag 27 december 2022, 16:50:35

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

johan1941

Ik ben nieuw hiet en heb een probleem.
Ik heb een Galaxy A8 en wil hem verbinden met Bluetooth  ik heb mijn koptelefoon gekoppeld
tk ben al lang bezig hiermee, hij werkt wel op mijn compuer met is een Freh n Rebel koptelefoon maat kan hem niet verbinden met mijn Desktop als ik hier op klik en dan op verbinden dan gaat het schuifje even naar recht en meteen weer terug

John

Bluetooth is zeker aanwezig in die desktop :Kicon_o_O:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

Jurjen


johan1941

Bedankt voor je reactie, Het icoontje op de computer staat een kruis door en als deze aanzet krijg ik een apparaat installeren en verder ik heb hem vandaag weer verwijderd en opnieuw gekoppeld en dan maat
kt even verbinding en is die weer uit de koptelefoon staat op de computer al  TAB 8.... en op mijn tablet als desktop... maar kan verbinding maken

John

Download en installeer Speccy en doe dan het volgende:Web-link hardware-overzicht : na installatie Speccy starten, wacht tot het openingsscherm alle onderdelen laat zien ( kan even duren ).
* Klik daarna op "Bestand"=> "Publiceer snapshot" => OK => bevestig en dan verschijnt de link naar het systeem-overzicht.
Kopieer en plak deze link in je volgende bericht.
Dus de link plaatsen a.u.b., geen screenshot, dank u
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

johan1941

Nog even reageren op mijn vraag, ik hoop dat ik nu goed heeft uitgelegd met dit bericht

Koptelefoon aan
Nieuw apparaat toevoegen op mijn PC
Hij heeft mijn koptelefoon gevonden en een koppeling gemaakt
Laten verbinden en dat lukt niet
Maar ik krijg geen verbinding, hij staat op mijn pc en op mijn tablet en als ik opbinding druk op verbinden verbind hij een tel en vliegt hij er weer uit
Ik hem al diversen keren verwijderd maar helpt niet hij staat ook niet bij geluiden apparaten vermeld daar staat wel mijn andere apparaten bij bluetooth vermeld, hij staat wel op mijn verbinding alleen gekoppeld, hoe kan ik dit oplossen

Jurjen

Moet jij je koptelefoon niet in koppel modus zetten?
aangezien je alleen vermeld dat je hem aanzet?

Dat betekend dat iedereen zomaar met die koptelefoon kan verbinden...dat werkt niet hoor.  :read4:

johan1941

Bedankt, maar hij staat aks gekoppelde op mijn computer, maar dan begint het problemen als ik dan op verbinding  op tablet  dan gaat een tel op verbinding en is het weer over hij werkt wel normaal op mijn computer

John

Knal alles is uit van je bluetooth apparatuur, en ga dan is pairen op 1 op 1 :icon_o_O:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

johan1941

Ik doe het volgende
op pc nieuw apparaat toevoegen in Bluetooth
vind mijn koptelefoon die er bij staat
druk op koppelen en krijg dan een pincode
koppelen en ook op mijn tablet
op mijn tablet staat hij erbij
daarna krijg ik geen verbinding met mijn tablet
op mijn tablet staan 2 aanvinken oproepen en audio en als daar op druk staat er geen verbinding
en op mijn pc hij ook niet bij mijn apparaten niet vermeld bij geluid wel mijn bluetooth luidspreker en mijn koptelefoon

Jurjen

Snap er persoonlijk nog niet veel van.
Het zijn halve zinnen die u maakt..

Dus op je tablet werkt het niet, en op je pc dus ook niet?
Kun je wel koppelen of dat ook niet? staat hij er vervolgens wel tussen? of heb je alleen geen verbinding?

Welke type koptelefoon heeft u? dus niet enkel het merk.

John

Je kan maar met een apparaat tegelijk koppelen mijn inziens :icon_o_O:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

johan1941

deze knoppen zitten op koptelefoon, hoe moet ik dan ontgrendelen daar zitten 3 knoppen op zacht aan/uit en harder

johan1941

Citaat van: johan1941 op zaterdag 07 januari 2023, 16:09:29
deze knoppen zitten op koptelefoon, hoe moet ik dan ontgrendelen daar zitten 3 knoppen op zacht aan/uit en harder

John

En je weet zeker dat het een bluetooth koptelefoon is, welk type :icon_o_O:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

SMF spam blocked by CleanTalk