Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Traag internet en internet gebruikende progrmmas

Gestart door Destopian, dinsdag 30 januari 2018, 10:55:33

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Reinier

Jammer dat je niet even de gegevens van je voeding vermeld, ik hou het, voor nu, op een defecte voeding.
Ontladen aan het frame van de pc kan, als je daarvoor zo'n anti-statisch polsbandje hebt wat je aan de pc-behuizing vast kunt maken, dat heeft vrijwel niemand maar iedereen heeft een waterleiding, en die zijn altijd ge-aard.
Het gaat erom dat er geen potentiaal-verschil onstaat / is..

Destopian

Ik moest daar toch in de buurt zijn vandaar dat ik hem gelijk heb weggebracht. Ze hebben snel gekeken en ze vermoeden of het moederbord of de voeding. Maar naar wat hij hoorde met opstarten vermoeden ze toch het moederbord. Ik krijg het van de week te horen. Ik ben in ieder geval  erg blij met je hulp met mijn moeders computer en zal WhoCrashed and Speccy ook zeker in de toekomst gebruiken.

Gaan wel vaker bij ons computers in de prak dus we zullen elkaar wel weer binnenkort eens spreken.

Ik wil je in ieder geval bedanken, heb er zelf wat van opgestoken. Tot de volgende.

Reinier

CiteerGaan wel vaker bij ons computers in de prak
:icon_eek1: da's nie goe...... maar uiteraard heeft niets het eeuwige leven dus dat een pc er op een gegeven moment geen zin meer in heeft is begrijpelijk.
Ook electronica "slijt" , in tegenstelling tot wat veel mensen denken.
We wachten het af, ik neem aan dat de pc-winkel als 1e een andere voeding probeert, met een beetje geluk blijft het daarbij en ben je voor een paar tientjes klaar ( € 60 - 80 ).
Succes met de rest van de pc's  :icon_good:

SMF spam blocked by CleanTalk