Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Aantal items op usb /mp3 stick niet meer te zien

Gestart door Silverwing, zondag 11 maart 2018, 19:19:55

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Silverwing

Tot een tijdje geleden zag ik bij het openen van een ingeplugde mp3 speler bovenaan hoeveel nummers er op stonden.Iets wat reuze handig was voor mij.
Nu allicht door de laatste update van Windows 10 is dit verdwenen en niet meer in te stellen door een andere indeling.
Heeft er iemand een idee of er toch nog een mogelijkheid is om te zien hoeveel items er op de stick staan?

Hans


Silverwing

Helaas krijg ik hiermee enkel te zien wat er in gebruik is en vrij op de stick en dat die in fat 32 staat.

Reinier

Instellingen van "map-opties" gecontroleerd..?
CiteerOpen Verkenner vanaf de taakbalk.  Selecteer Beeld > Opties > Map- en zoekopties wijzigen.

Silverwing

Citaat van: Reinier op maandag 12 maart 2018, 13:05:15
Instellingen van "map-opties" gecontroleerd..?
CiteerOpen Verkenner vanaf de taakbalk.  Selecteer Beeld > Opties > Map- en zoekopties wijzigen.
Daar staat voor zover ik kan zien niets tussen wat op mijn probleem slaat en zoals reeds gemeld maakt de weergave niets uit.Het was enkel bij weergave lijst en details dat het aantal te zien was en zonder dat ik iets veranderd heb aan mijn systeem is dat nu niet meer mogelijk.

Reinier

Heeft het iets van doen met "automatisch afspelen" dan, waarbij je een popup krijgt waar je een actie kunt kiezen, zoals "mappen en bestanden weergeven"..?
Je hebt daar ook de mogelijkheid daar aan te geven dat je "deze actie altijd / standaard uitvoeren"  kunt aanvinken..?

Silverwing

Citaat van: Reinier op dinsdag 13 maart 2018, 04:25:53
Heeft het iets van doen met "automatisch afspelen" dan, waarbij je een popup krijgt waar je een actie kunt kiezen, zoals "mappen en bestanden weergeven"..?
Je hebt daar ook de mogelijkheid daar aan te geven dat je "deze actie altijd / standaard uitvoeren"  kunt aanvinken..?
Neen, alles gaat zoals het moet.De stick opent en ik zie alle bestanden/nummers staan. Alleen stond er bovenaan de lijst het aantal nummers en die staat er nu dus niet meer.
De enige manier om nu te weten hoeveel nummers er op staan is alles selecteren en dan op verwijderen klikken, dan word er gevraagd of ik x aantal items wil verwijderen.

John

Ach dan ga je toch total commander gebruiken, sowieso een programma wat op geen een pc mag ontbreken, https://www.ghisler.com/
Die laat je als je een DIR opent meteen het aantal bestanden zien :yess: :icon_good: :smokin:
Hier zie je de werking en hoe je total commander instelt :yess:
https://youtu.be/gE7Gcu0W1Ck
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

Silverwing

Bedankt voor de tip maar ik ga dat programma niet gebruiken om een aantal reden.
Het is zo uitgebreid en er zijn zoveel instellingen te doen, maar mijn grootste bezwaar is dat het niet in het Nederlands is.Ik begrijp redelijk Engels maar sommige noodzakelijke termen niet.
Er is wel een Nederlandstalige handleiding te vinden,maar ook de tijd om het behoorlijk uit te spitten en onder de knie te krijgen heb ik niet.
Omdat ik enkel het aantal nummers wil zien op de mp3 speler vind ik het niet opportuun om daarvoor zo een kolos van een programma te installeren.
Ik doe het wel verder op de omslachtige manier zoals ik bezig was.

Reinier

De Nederlandse taal wordt automatisch geselecteerd als standaard installatie-taal op basis van jouw Windows-versie.
Gebruik je dus een Engelse Windows-versie met daarbij een NL taalpakket, dan wordt een Engelse versie van Total Commander geïnstalleerd.
Heb je echter een origineel Nederlandse Windows, dan wordt Total Commander in het Nederlands geïnstalleerd.

Ik ben het niet altijd met John eens  :ohyeah: :ohyeah: maar in dit geval heeft hij wel gelijk, het is een , naar mijn mening, onmisbare vervanging voor Windows verkenner.
En het is absoluut geen kolos van een programma hoor, het installatie-bestand is kleiner dan 10 Mb...

Maar maakt verder niet uit, het is jouw beslissing / keuze... :yess:

Silverwing

Bedankt voor de verhelderende uitleg. Dacht omwille van geen Nederlandstalige uitleg op één forum na via google gevonden te hebben en ook op you tube en Wikipedia niets in het Nederlands dat het dus niet kon.
Ik ga deze topic sluiten en ga in mijn verlof het toch eens proberen.
Wat mijn problem betreft heb ik gisterenavond door per ongeluk ergens bij beeld te klikken de oplossing gevonden. Gewoon op detailvenster klikken en voila!
Weer wat wijzer!

Reinier

Kijk, uiteindelijk toch opgelost  :biggrin1:
Bedankt voor het delen van de oplossing en succes met proberen van Total Commander  :icon_good:

SMF spam blocked by CleanTalk