Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Kan Malwarebytes na instalatie niet starten

Gestart door royjesse, maandag 01 april 2019, 16:23:18

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

royjesse

Hallo allen
Ik kan meerdere dingen niet meer starten .
Systeem herstel en na herinstalatie van malwere bytes ook dus niet .
Scan met MC fee gedaan niks gevonden housecal online scan ook niks gevonden .
Wie kan mij helpen ?
MVG Rj

alex

Welkom op pchelpforum.

Welk Os heb je draaien ??????
Wil Mbam ook niet in veilige Modus ?????

Wil u een bericht om wat voor reden weer open hebben.... stuur ff een PM naar één van de admins

Statistieken oude forum (48119 onderwerpen / 396784 reacties / 20911 leden)

royjesse

Draai win 7 64bit
En nee in veilige modus wil MB en systeemherstel ook niet starten .
Alvast dank voor je reaktie

Reinier

#3
Start een opdrachtprompt als Administrator.
Tyoe bij de curser het volgende commando:  sfc /scannow  ( let op de spatie tussen sfcen /scannow ! ) en druk op enter.
Er wordt nu een scan uitgevoerd naar beschadigde en/of ontbrekende bestanden.
Dit kan enige tijd duren.
Vertel de uitkomst van deze scan ( of er beschadigde bestanden zijn aangetroffen of niet en of deze gerepareerd konden worden of niet ? )

Scan hierna je pc met deze online virus en malware scanner van Eset en vertel de uitkomst of maak een screenshot van het resultaat en plaats deze.

royjesse

Eerste scan uitgevoerd : Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden

royjesse

Dus toch Eset vind er 6 pfff
2-4-2019 18:15:43
Gescande bestanden: 746379
Geïnfecteerde bestanden: 6
Opgeschoonde bedreigingen: 6
Totale scantijd 04:08:15
Scanstatus: Voltooid
C:\Users\Hiskia\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\9RYEM6V2\index[3].htm   JS/TrojanDownloader.FakejQuery.B trojaans paard   opgeschoond door te verwijderen
C:\Users\Hiskia\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\GME7DV7T\index[1].htm   JS/TrojanDownloader.FakejQuery.B trojaans paard   opgeschoond door te verwijderen
C:\Users\Hiskia\AppData\Roaming\DVDVideoSoft\FreeYouTubeToMP3Converter.exe   een variant van Win32/FusionCore.I potentieel ongewenste toepassing   opgeschoond door te verwijderen
C:\Windows\Temp\DigitalWave.ApplicationUpdater_files\install_app_61.exe   een variant van Win32/FusionCore.I potentieel ongewenste toepassing   opgeschoond door te verwijderen
C:\Windows.old\Windows\Temp\DigitalWave.ApplicationUpdater_files\install_app_61.exe   een variant van Win32/OpenCandy.A potentieel onveilige toepassing   opgeschoond door te verwijderen
F:\Stickie\vinny27-windows-7-sp1-nl-aio-8-stuks-updated-januari-2016-64-bit\Extra software\Acronis True Image 2014\Acronis True Image 2014 Premium v17.0.6673 NL.exe   Win32/HackTool.Crack.FP potentieel onveilige toepassing   opgeschoond door te verwijderen

Reinier


royjesse

Helaas kan ik MB en Systeem herstel nog steeds niet starten hij kan het pad van MB niet vinden terwijl ik hem net geinstaleerd heb .

Reinier

Start je MBAM vanuit het menu of via de icoon op je bureaublad..?

royjesse

Zowel in menu en op bureau blad icoon krijg ik deze melding .

royjesse

En mijn DJ programma krijg ik dit te zien kan ik helaas ook niet gebruiken .

royjesse

En als ik systeem herstel wil starten krijg ik dezelfde melding als bij SB

Gerrit

vermoed dat er veel meer bagger aanwezig is en zo gaat het hem niet worden :lachnee:
dus even een zijpad kaspersky linux versie
daarna gaan we paardjes zoeken uw familie is daar ook bekend mee :schater: :schater:

lucas

Er zit meer rotzooi op dan je denkt. Menig programma dat niet wil opstarten  :redface: :redface:
Volg het advies van Gerrit eerst op. Daarna even Hijackthis draaien en de resultaten van de scan hier even plaatsen  :icon_good: :icon_good:

royjesse

Via de link kom ik op Kaspersky Rescue disk uit klopt dat Gerrit ?

SMF spam blocked by CleanTalk