Sorry dat ik niet meer gereageerd heb.
In de tussentijd heb ik van alles uitgeprobeerd.
Diverse software verwijderd. Andere laptop aangeschaft ed .
Office diverse keren verwijderd en weer opnieuw geinstalleertd.
Uit eindelijk met een resultaat waarmee ik weer tevreden ben en dat het ook weer goed gaat in Excell.
Vraag mij nu niet wat uiteindelijk de oplossing was en of de boosdoener is geweest.
Ik weet het niet zeker maar ik sinds ik Mallhunter van Glary Utilities software niet meer gebruik en ook verwijderd heb gaat het weer goed.
Maar de vraag is en blijft WAS die het ????
Terugkomend op aanbevelingen en de tips van zijn de formules en dergelijke wel goed.
Ja hoor die zijn en werken goed , ook met koppelingen naar andere bestanden en zo. Het is / was allemaal selfmate van die programma's / bestanden.
Zo'n aandelen programma en zo'n portefeuille programma zijn bestanden die uit 97 % formules bestaan nietwaar.
Ik had in de jaren 1997 2 van zo'n dure programma's gekocht, maar dat was ook niet alles.
En toen dacht ik bij mij zelf daar ga ik zelf een programma voor maken.
En met succes al zeg ik het zelf. Tot op de dag van vandaag werk ik ermee.
Ik wil diegene die gereageerd hebben hartelijk danken voor het meedenken in deze.

Toch fijn dat er tegenwoordig van deze forum's zijn.
Ik zou zo graag naar een goede computercursus willen gaan, maar die zijn dun gezaaid her en der. Vooral in de regio Veghel.
Mocht ik in de toekomst weer problemen ondervinden dan weet ik jullie wel te vinden.
Met de groeten van Harrie