Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Lenovo tablet

Gestart door Willem66, zondag 12 maart 2023, 10:40:32

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Willem66

Hallo,ik heb een lenovo tablet die ontzettend traag is.
Heb nog nooit een update gehad,daarom is mijn vraag het volgende:is er voor deze tablet  een nieuw,beter besturings systeem te downloaden,zo ja,waar?
Gr Willem

derkdejong

traagheid kan een gevolg zijn van ouderdom, maar je geeft wat dat betreft wel erg weinig info....
begin eens met de instellingen en dan een rubriek als opslag, ruimte of anders alle apps.
en zorg dan dat je bij elke app op zijn minst de cache leegmaakt.
en dan: druk op de fysieke aan-uitknop tot je het menu ziet met daarin de optie 'opnieuw opstarten'
kies die optie, en na het opnieuw opstarten zal je vrijwel zeker een ander apparaat voelen.
let op: het gaat om 'opnieuw opstarten', en dat is dus iets anders dan even uitzetten en weer aanzetten!

Willem66

Ok ga het proberen,maar er is geen beter besturingssysteem te downloaden en te installeren

Jurjen

Of er een update beschikbaar is voor uw tablet weten we niet, aangezien we geen modelnummer hebben.
Graag deze posten.  :read4:


Willem66


Willem66

Kan niks vinden in de reactie van pearl?

Pearl

CiteerTB-X505F(PRC)    Android 9    Android 10 ( Android Q)    24-08-2020    Klaar
             TB-X505F(RIJ)    Android 9    Android 10 ( Android Q)    2-12-2020    Klaar
Wat die PRC en RIJ zijn?

Er staat een update naar 10 klaar, heb je die al?
En ook die product detectie gebruikt?
Je kunt zelf op dat apparaat ook zoeken naar updates, via systeem.

Willem66

Ik heb al android 10 erop staan.

Willem66

Het advies van derkdejong heb ik uitgevoerd,en het is een stuk beter nu,maar nog niet optimaal.


SMF spam blocked by CleanTalk