Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Bronbestand niet te downloaden eM-Client

Gestart door Hommel, donderdag 21 januari 2021, 12:53:47

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Hommel

Hallo,

Ik wilde in Firefox het e-mailprogramma "eM Client" downloaden van www.emclient.com.
Het downloaden begon, het window met de naam v.h. bestand (emclient-v8.1.1009.msi)  en de vraag "wil je het bestand opslaan" verschenen. Na een paar tellen hield het op met de foutmelding:
C:\Users\Godfried\AppData\Local\Temp\mP4oJ6kr.msi.part kon niet worden opgeslagen, omdat het bronbestand niet kon worden gelezen.
Zie plaatje blijlage.
Ik heb enkele pogingen gedaan, maar ikm kreeg het niet voor elkaar.
Win10 (laatste versie, up-to-date). Blokkeringen uitgezet (ABP).
Wie kan me verder helpen?

Gerrit

typ in het zoekvenster onderin(typ hier om te zoeken)
cmd
kies dan de optie als administrator uitvoeren
typ dan het volgende commando: sfc /scannow
en druk op de entertoets in
hoor weer van u :icon_good:

Reinier

Bij mij download het probleemloos ( 106 Mb ) met Firefox 84.0.2 incl alle extensies geladen...
Heb je het ook met een andere browser geprobeerd, Edge bijv...?

De melding dat "het bronbestand niet kon worden gelezen" duidt op een probleem met de internetverbinding naar de server van eM Client....

Hommel

Dank voor jullie reacties.
Met Edge lukte het ook niet.

Ik ben een beetje aan het rommelen geweest (voordat ik jullie adviezen had gelezen) en op een gegeven moment lukte het wel na een bepaalde knop, die onverwacht verscheen, te hebben ingedrukt. Het ging zo snelo, dat ik de aard v.d. knop niet voldoende tot me heb kunnen nemen.
Het was dus niet meer nodig om de adviezen van Gerrit uit te voeren.
Niettemin toch bedankt. Ook de installatie van eM Client is ermee gelukt. :icon_biggrin1: :icon_good:

Reinier

Mooi, de wonderen zijn de wereld nog niet uit blijkt maar weer..
Fijne avond en succes ermee weer  :icon_good:

Gerrit

zou het toch doen...... uw melding is bijna altijd fouten op de schijf corrupte bestanden

SMF spam blocked by CleanTalk