Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

DCP-J315W printer geel verstopt

Gestart door Nol, maandag 15 maart 2021, 19:41:57

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nol

Ik heb de Brother DCP-J315W printer waarvan de gele kop verstopt zit.
Ik heb al een set schoonmaak patronen verbruikt maar geel blijft verstopt.
Ik las ergens om het door te spoelen maar ik weet niet meer waar dat stond en al helemaal niet of dat een goede oplossing is.
Iemand nog advies wat ik kan doen ?

Gerrit


Nol

Top bedankt, dit is wat ik nodig had. Ik heb ergens een beschrijving gelezen wat ik niet meer kan vinden maar dit filmpje is perfect.
Ik ga even zoeken waar ik dat setje hier ergens kan kopen en dan er mee aan de slag.
Nogmaals bedankt  :respect:

Nol

Ik heb internet even afgestruind maar kan geen set vinden voor mijn printer, de DCP-J315
Ook op de website van het filmpje staat dat het niet past op de printer.
Ik vermoed dat het slangetje het probleem is maar zeker weten doe ik dat niet.
Slangetje wat meegeleverd wordt is een 3-4mm maar ik kan de aansluiting in mijn printer niet opmeten dus weet ik niet of bv een 2mm slang wel werkt
Weet iemand waar ik het wel kan kopen of heeft iemand een oplossing ?

Gerrit

#4
kijk wat altijd past is een ventiel slang, spuitje bij de drogist kan u ook demiwater kopen .....gaan met die banaan :ohyeah: :ohyeah:
ps u kunt ook het gat van de patroon opmeten is hij meer dan 3mm word het een luchtslang voor een aquarium wat kan het toch allemaal simpel en goedkoop :icon_beer:

Nol

Spuit heb ik al in huis maar een ventielslang krijg ik er niet op, gat in het patroon had ik al opgemeten en is 3,5mm maar waarom werkt het setje dan niet zoals de leverancier schrijft ?
De winkels zijn nu dicht dus even een slangetje halen en passen gaat ook even niet zo gemakkelijk.
Ik zoek wel even verder, ik hoopte dat iemand wel iets gevonden had.
Bedankt en hier kan een slotje op  :icon_good:

Gerrit

op de sloop een ruitsproeier slang die zijn 3mm inwendig :icon_good:

Nol


SMF spam blocked by CleanTalk