Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

systemherstel

Gestart door piet10, dinsdag 09 maart 2021, 19:17:28

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

piet10

Beste

Ik krijg systeemherstel niet meer aan de praat heb al van alles geprobeerd dit krijg ik iedere keer te zien zie foto
heb ook al sfc /scannow gedaan services.msc nagekeken geen resultaat.

mvg piet10

piet10

deze nog vergeten te posten

mvg piet10


piet10

blijft hetzelfde ondanks zie foto?


Pearl

Wel opnieuw opgestart en niet via snelstarten?
Welke versie W10 wordt er gebruikt?
https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/zien-welke-windows-10-versies-je-hebt-12d35019-4da9-0cb1-ba47-f8b031b712ad

Tot het probleem is opgelost elke dag een incrementele back-up laten maken op een andere schijf, wel een bootmedium aanmaken.
Gebruik die systeemherstel al jaren niet meer, aan een up-to-date back-up heb ik meer aan.
Deze gebruik ik tegenwoordig.
https://www.idiskhome.com/

piet10

Beste Pearl

Deze versie heb ik zie bijlage, het is toch handiger als met systeemherstel terug kan zetten naar een bepaald punt voor een installatie heb een backup van mij system aomei maar goed wat jij schrijft is zeker een optie bedankt voor het advies

mvg piet10

piet10

Beste

zie bijlage mijn laaste windows update
mvg piet 10

Pearl

Dan zal het toch wachten worden op de fix van Microsoft als die dism ook niet werkt.

Had voorheen ook Aomei als back-upper maar kreeg bij het maken van de dagelijkse incrementele back-up via de scheduler een BSOD door het bestand amwrtdrv.sys.
Vandaar nu Disk Master Free.

Nog een aantal mogelijke oplossingen.
https://nl.k2rx.com/fix-system-restore-failure-with-error-0x81000203

Reinier

Welk Antivirus programma wordt er gebruikt..?

piet10

#9
geen ik draai op windows defender

foutcode is nu 0x80070057


Gerrit

heel vaak werkt dit gewoon weer als u even een snelle scan doet met defender :smokin:
is iets wat oom bill sinds windows 95 vergeet te melden.....eerst scannen en dan pas updaten als deze niet automatisch staat :eusa_naughty:
als bovenstaande niet werkt is uw account soms beschadigd ....remedie maak een extra account aan en noem die bv update.....ps wel alle admin rechten verlenen.
hoor weer van u :icon_good:

piet10

Beste

Dit zou wel eens kunnen werken een ander mircosoft account hou je op de hoogte.

mvg piet10

piet10

deze ook nog nagekeken staat ook aan zie bijlage


piet10

deze ook nog erop gezet blijft hetzelfde een gedachte maar opnieuw installeren allemaal bedankt


SMF spam blocked by CleanTalk