Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

John

Gestart door alex, dinsdag 23 juli 2019, 14:20:35

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

alex

Hiepperdepiep hoera  :icon_good: :icon_good:
Van harte John.
Maak er een mooie dag van met je geliefden :BeerChug: :BeerChug: :BeerChug: :BeerChug:

Wil u een bericht om wat voor reden weer open hebben.... stuur ff een PM naar één van de admins

Statistieken oude forum (48119 onderwerpen / 396784 reacties / 20911 leden)

Reinier

Gezien de buitentemperatuur zal het wel een bierfeest  :BeerChug: :BeerChug: :BeerChug: :BeerChug: :BeerChug: worden, je moet tenslotte het hoofd koel houden èn voldoende drinken om uitdroging te voorkomen....
Zal wel niet zo'n probleem zijn lijkt me  :schater: :schater: :schater: :schater:
GEFELICITEERD ( Tien ook uiteraard )  :yay: :yay: :yay: :yay: maar weer met alweer een jaar, geniet ervan  :BeerChug: :BeerChug: :BeerChug: :eusa_dance: :eusa_dance: :zwaai: :icon_good:

Gerrit

van harte en geniet ervan.......biertje hoort erbij maar dan ff anders :ohyeah: :ohyeah: :ohyeah: :icon_good: :BeerChug: :BeerChug:

John

Alvast bedankt jullie allen, bier zal er straks wel heerlijk inglijden, nu eerst ff uit eten, daarna heerlijk Hertog Jan klokken :yess: :icon_beer: :BeerChug: :BeerChug: :BeerChug: :BeerChug: :BeerChug: :BeerChug: :BeerChug: :icon_good: :icon_good: :icon_good: :smokin:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

Reinier

 :bedankt: :bedankt: :bedankt: Goeie keus, uitstekend biertje dat Hertog Jan, niks mis mee  :eusa_dance: :yay: :icon_good: :icon_good: :icon_good:

Joep

Gefeliciteerd Ouwe Reus !!   :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :BeerChug: :BeerChug: :BeerChug: :BeerChug: :BeerChug: :BeerChug: :icon_good:

Benny

Sjonnie van harte. Op naar de 50 jaar. :BeerChug: :BeerChug: :respect:
Geven met een warme hand, doneerde een nier.

lucas

Gefeliciteerd Sjonnie  :BeerChug: :BeerChug:

John

Citaat van: Benny op dinsdag 23 juli 2019, 21:03:55
Sjonnie van harte. Op naar de 50 jaar. :BeerChug: :BeerChug: :respect:
Nog erbij bedoel je dan toch :icon_o_O: :icon_tongue: :icon_biggrin1: :BeerChug: :BeerChug: :BeerChug: :BeerChug: :icon_good:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

Hans


SMF spam blocked by CleanTalk