Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

installatie problemen

Gestart door heylco, woensdag 09 september 2020, 14:36:03

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Reinier

Tja, dan zul je in Eset uitzonderingen moeten opgeven voor deze website of het gedownloade bestand.
Overigens heb ik zelf 6 jaar Eset gebruikt ( alleen het AV programma, niet de Internet Security Suite ) en dit heb ik zelf nog nooit meegemaakt.

Als je het niet vertrouwt kun je altijd het webadres van de website opgeven bij Virustotal ( https://www.virustotal.com/gui/home/url )...
Het resultaat wordt daarna vrij snel gegeven...
Dan weet je ook of Eset een false positive aangeeft of niet..

heylco

alles afgesloten en opnieuw steam geïnstalleerd, via steam lijkt het nu wel te lukken.

Reinier

Mag ik daaruit afleiden dat de controller nu werkt of....??

heylco

de eerste indrukken waren zo. alleen het spel was niet volledig geladen. helaas valse hoop.  het lukt gewoon niet. moet er eerlijk bij vertellen dat ik meer compassie heb met denksport dan met bv warthunder, maar wilde gewoon proberen. blijf het wel proberen om te laten installeren. tot nu toe bedankt

Reinier

In jouw geval zou ik die controller gewoon terug sturen, dat kan binnen de 2 weken zichttermijn...
Dat is tenminste de weg die ik zou kiezen..

heylco

ja dat denk ik ook wel, ik ben alleen niet zo van opgeven alhoewel dit heeft geen nut. maar voor nu bedankt en tot volgende probleem.

Reinier

Van opgeven ben ik zelf ook niet zo maar dit lijkt een kansloze missie en je wilt niet blijven kloten tot de zichttermijn voorbij is en je het niet meer kunt retourneren.
Dan is je geld weg.
Afgezien daarvan:  deze controller is uiteraard specifiek gemaakt voor de PS4, dat hij ook op Windows zou ( kunnen ) werken is uiteraard ( een prettige ) bijzaak voor de fabrikant die, door dit te claimen, zijn afzetmarkt tracht te vergroten.
Ben zelf in het verleden ook wel eens met zo'n ding aan het prutsen geweest, begintijd Win 7, maar toen ook opgegeven en uiteindelijk een echte Windows usb joystick gekocht.
De knoppen kun je in meegeleverde software programmeren en na 10 minuten heb je dezelfde functies als zo'n controller ( mits de joystick voldoende knoppen heeft uiteraard ).
Wellicht een optie voor je..?  :icon_confused:

Nadeel is wel dat je een joystick altijd op een tafel, bureau of andere vlakke ondergrond moet plaatsen, je kunt er dus niet lekker, onderuit gezakt op de bank, mee gamen..... :icon_rolleyes:

SMF spam blocked by CleanTalk