Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Berichten.

Gestart door Pearl, dinsdag 22 januari 2019, 13:04:50

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Pearl

Is er een optie om "berichten van vandaag" te zien?, kan die niet vinden.

John

Ja hoor, kijk maar hier, je ziet na de klik de meest recente berichten op het forum :yess: :icon_biggrin1: :icon_good: :smokin:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

Pearl

Vreemde plaats, bij statistieken?
Het zij zo.

John

Ach als je het eenmaal weet te vinden is er niks vreemds meer aan :icon_biggrin1:  Je kan ook als je tenminste een snelkoppeling gebruikt om hier te komen meteen deze erin zetten, https://www.pchelpforum.nl/index.php?action=recent  :yess: :icon_good: :smokin:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

porrelaar

@Pearl Wanneer je ingelogd bent dan staat bovenaan, onder "Hallo Pearl", de link 'Toon berichten sinds je laatste bezoek'.

Het is niet exact hetzelfde als 'Berichten van vandaag', maar wanneer je dit forum dagelijks bezoekt, dan scheelt het niet veel.

Pearl

Lol, was eigenlijk een attentie draadje, op andere fora is het er wel namelijk en ik dacht, wie weet komt het hier ook als ik dom zeur en @por, ik heb een leesbril hoor. :icon_beer:

lucas

Als je hier elke dag komt dan heb je precies het overzicht waar je om vraagt  :sleep:

Pearl

Zeker op dit zeer druk bezocht forum. :sleep:
1 gebruiker op 10 mods, haha, sterkte ermee hoor.

Hans

Citaat van: Pearl op woensdag 23 januari 2019, 18:36:01
Zeker op dit zeer druk bezocht forum. :sleep:
1 gebruiker op 10 mods, haha, sterkte ermee hoor.
Afzeiken doe je maar lekker op HelpMij.nl als je de achtergrond ergens niet van weet is het maar een domme opmerking van jou. :moon:

SMF spam blocked by CleanTalk