Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

update

Gestart door Wim1951, maandag 16 november 2020, 15:12:46

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wim1951

Hallo,
Na een automatische update op mijn labtop, windows 10 kreeg ik meldingen:"aan dit bestand is geen app gekoppeld waar mee deze aktie kan worden uitgevoerd".  Ik las wat dat betekend, maar mij is niet duidelijk (ben een leek op dat gebied) hoe dat moet worden opgelost. Wie helpt?  B.V.D.   Wim

Reinier

Om welke bestanden gaat het dan..?
.pdf, .mp3, .html,.mkv of wat..?
Geef eens wat voorbeelden want je probeert blijkbaar iets te openen waardoor je die melding krijgt...

Wim1951

Dag reinier
Het gaat niet over bestanden maar over apps. In dit geval de app google. ik kan dat niet openen dus niet op internet met mijn labtop.   Wim

Reinier

Sorry maar ik heb geen app Google...heb op beide pc's met Win 10 gekeken maar een app Google staat er echt niet op...
Maak eens een screenshot van wat je doet en plaats die als bijlage want het wordt er niet duidelijker op.. :icon_eek1:

lucas

Citaat van: Wim1951 op maandag 16 november 2020, 16:23:48
Dag reinier
Het gaat niet over bestanden maar over apps. In dit geval de app google. ik kan dat niet openen dus niet op internet met mijn labtop.   Wim


Verwijder de geïnstalleerde Windows-update:

Selecteer de Startknop en selecteer Instellingen > Bijwerken en beveiliging > Windows Update > Uw geschiedenis van updates bekijken > Updates verwijderen. ...
Klik met de rechtermuisknop op de update die u wilt verwijderen ( de meest recente dus) en selecteer vervolgens Verwijderen.

SMF spam blocked by CleanTalk