windows en rest kopieren

Gestart door piet1, zondag 12 juni 2022, 16:49:21

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

piet1

hallo ik heb een vraag .mijn c schijf begint kuren te krijgen .nu wilde ik eingelijk de hele handel op een nieuwe schijf zetten windows en rest want voor de rest mankeert erniks aan.hoe kan ik dat het beste doen en welke schijf kan ik het beste gebruiken .zoek eingelijk 1 tb en heb normale pc schijf 3.5

mvg piet

John

Zullen we eerst ff gluren hoe je harde schijf qua gezondheid nu is, download en installeer Cristal Disk, https://crystalmark.info/en/software/crystaldiskinfo/ en zet ff een printscreen hier neer van die harddisk :yess: :icon_o_O:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

Jurjen

Waarom is het de c schijf die kuren vertoond?
Waarom niet windows?
Wat gebeurd er zoal?
:abra_cadabra: :abra_cadabra:

piet1

#3
danku allebei ff kijken hoe ik een printscreen maak .ben wel bang dat de schijp op omvallen staat

sorry krijg het niet voor elkaar met printscreen ook niet via mob

piet1


John

Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

piet1

hoi john dankje was eral bang voor .maar heb ik geen 3,5 schijf nodig ben een leek op dat gebied .en zou ik alles zo over kunnen zetten incl windows

super bedankt en een fijne dag

John

Nee hoor, je kan zo een SSD schijf monteren waar nu je "oude" schijf zit, aansluiten op je Sata aansluiting, en windows zou je volgens mij zo weer van je Hdd naar je SSD kunnen clonen :yess: https://computertotaal.nl/artikelen/pc/overstappen-op-een-ssd-kloon-je-windows-installatie-en-bouw-je-ssd-in-63744/
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

piet1

helemaal toppie dankjewel hier heb ik wat aan .van week ff achter een schijf aan ,heb ik nog een vraag voorlopig hahaha nu zit ik te kijken bij de link die je hebt gestuurd van klonen .maar staat meer tussen als ik die pak van schijf gelijk klonen zit ik dan goed

super bedankt

John

Als je doet wat daar staat, kan er weinig fout gaan, gewoon ff goed lezen en dan doen :icon_biggrin1: :icon_good: :smokin:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

piet1

toppie dankjewel hopelijk gaat het goed en anders zie je me wel weer haha .dankje dat het zo kan

mvg piet

Jurjen

Die schijf is indd op zijn einde.
2,5 inch schijf gaat in uw laptop, dit kan die crucial zijn wat john stuurde!  :icon_good:
Bij de Samsung ssd's hebben ze ook een migration tool waar dat mee kan, enkel moet je nieuwe ssd wel van samsung zijn  :respect:


piet1

dankuwel voor de aanvullende info .maar heb een gewone pc als het goed is krijg ik morgen een nieuwe schijf .maarwel super bedankt voor het meedenken :icon_good:

mvg piet

Jurjen

Laat maar weten!
Mocht je hulp nodig hebben, of vragen dan zijn we er!  :icon_good:  :respect:

piet1


SMF spam blocked by CleanTalk