Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Zelfs (bij) de tandarts is niet veilg

Gestart door Benny, vrijdag 29 december 2017, 11:58:22

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Benny

Geven met een warme hand, doneerde een nier.

Hans


Gerrit

ach echt Benny mijn gabber zou eerst controleren of het werkt de wijzen komen uit het oosten....zeggen de inboerlingen ben ik blij dat ik stop bij de steen van Amersfoort :KBeerChug:

lucas


Gerrit

schrijven.......er is niets.......val je van de aarde af.....denken ze daar.......wonen ook smurfen......in de blauwe stad......ook zo'n geweldig project.....bakken met geld
pffffff onderontwikkelde gebiedsdelen .....willen jullie niet onafhankelijk worden?........je doet de rest een groot plezier :KBeerChug: :KBeerChug: :KBeerChug: :KBeerChug: :KBeerChug: :KBeerChug:

Hans

De wijzen komen zeker uit het oosten Gerrit wij gebruiken hier zelfs HOOFDLETTERS.  :Kicon_smile1:

lucas

#6
Citaat van: gerrit op zaterdag 30 december 2017, 17:43:50
schrijven.......er is niets.......val je van de aarde af.....denken ze daar.......wonen ook smurfen......in de blauwe stad......ook zo'n geweldig project.....bakken met geld
pffffff onderontwikkelde gebiedsdelen .....willen jullie niet onafhankelijk worden?........je doet de rest een groot plezier :KBeerChug: :KBeerChug: :KBeerChug: :KBeerChug: :KBeerChug: :KBeerChug:

Onafhankelijk hmm goed idee, wat zullen we je een torenhoge gasprijs voorschotelen  :KBeerChug: :KBeerChug:
Beter lezen er gaat niets boven Groningen !!

Gerrit

ohja dan heeft u geen last van een lichte trilling :Kyay: :Kyay: :Kyay:
we gaan het wel halen bij mijn vriend in het verre oosten :Kicon_smile1:
ps u hapt heerlijk :Kicon_smile1: :Kicon_smile1: :Kicon_smile1: :Kicon_smile1: :Kicon_smile1: :Kicon_smile1:

lucas

#8
Natuurlijk het is toch oliebollentijd  :Kicon_twisted: :Kicon_twisted:
Uit het oosten komt alleen wijsheid geen warmte er zit alleen gas onder groningen  :Kyay:

SMF spam blocked by CleanTalk