Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Messenger

Gestart door sasin, zaterdag 13 juni 2020, 14:33:55

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

sasin

Goedemiddag,

Er doet zich hier het volgende voor: in huis is een desktop (van mij) en een laptop (van mijn partner).
Als ik met iemand chat op Messenger, kan mijn partner de berichten op zijn laptop lezen......!!!

Dat kan de bedoeling toch niet zijn?
Kan ik dit ergens goed instellen?

Groetjes, Sasja.

John

Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

Reinier

Over welke messenger hebben we het, FB..?
Accounts toevallig onder dezelfde naam aangemaakt en later de gebruiker gewijzigd..?

lucas

Dat kan alleen onder dezelfde accounts of met hetzelfde telefoonnummer  :redface:
Eerst checken hoe hij inlogt klaarblijkelijk heb je de wachtwoorden opgeslagen en zit hij onder jouw account in Facebook.

sasin

Het is inderdaad via Facebook, wat hij helemaal niet heeft.
Het hoofdaccount is van mij, we gebruiken wel hetzelfde IP-adres.

Moet ik dan bij Facebook een wachtwoord aanmaken?

sasin

Het is mij nog niet duidelijk wat ik nu het beste kan doen....:-(

Reinier

Ik gebruik geen FB dus ook messenger niet maar ik neem aan dat je moet inloggen om messenger te kunnen gebruiken..?
In dat geval zul je of een nieuw wachtwoord moeten instellen of een apart FB-account voor de partner moeten maken.

lucas

Citaat van: sasin op zondag 14 juni 2020, 15:02:15
Het is inderdaad via Facebook, wat hij helemaal niet heeft.
Het hoofdaccount is van mij, we gebruiken wel hetzelfde IP-adres.

Moet ik dan bij Facebook een wachtwoord aanmaken?

IP adres hetzelfde maakt niet uit. Zonder wachtwoord kun je helemaal geen lid worden van Facebook. Ik vraag me nu echt af wat u bedoelt. U heeft geen wachtwoord van Facebook maar uw man zit op uw Facebook? Schiet mij maar lek ik snap niets van uw vraag.?

sasin

Ik zit op Facebook, en gebruik daar ook Messenger.
Mijn partner gebruikt geen Facebook en geen Messenger.

Ik heb geen wachtwoord nodig voor Facebook.

Reinier

Citeerin huis is een desktop (van mij) en een laptop (van mijn partner).
Als ik met iemand chat op Messenger, kan mijn partner de berichten op zijn laptop lezen......!!!
Dat is domweg onmogelijk als hij geen FB en messenger op de laptop heeft.... :abra_cadabra: :abra_cadabra:

sasin

Nee, dat dacht ik ook, vandaar mijn vraag.
Heb zojuist mijn wachtwoord op Facebook gewijzigd, kijken of het nu beter gaat....

Reinier

Waar ziet hij die berichten dan, in een webbrowser..?
Dan zou die browser over een messenger plugin of addon moeten beschikken die synchroniseert met jouw messenger... :icon_rolleyes:

Hans

Je wachtwoord word opgeslagen door je browser dus hoef je die niet elke keer in te vullen maar je hebt wel een wachtwoord nodig voor FB, zo te zien heb je het al gewijzigd, waarschijnlijk is er een keer ingelogd met die laptop en onthoud die dat ww

sasin

Ja, Hans, dat is inderdaad een keer gebeurd, dat dat zal het zijn! Dank jullie wel voor het meedenken!

sasin

De berichten verschijnen op zijn laptop rechts bovenin op het startscherm.....

SMF spam blocked by CleanTalk