Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Foutmelding Outlook 2016

Gestart door gerjo01, maandag 08 januari 2018, 08:32:52

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

gerjo01

Na het succesvol importeren van contacten in Outlook 2016 komt nu bij opstarten een foutmelding op het scherm: Het pad naar het bestand F:\backup.pst\backup.pst is ongeldig. Klik ik op OK dan wordt er een nieuw scherm geopend, waarin een Outlook-gegevensbestand geopend of gemaakt kan worden. Mijn contacten staan in Outlook, hoe kan ik deze foutmelding kwijt raken?

Reinier

Probeer Outlook te herstellen door de aanwijzingen op deze pagina te volgen.
Kijk ook even hier als bovenstaande optie voor jou niet werkt  :icon_good:

Veng

Het is de vraag of herstellen het probleem oplost (tenzij het een herinstallatie dan wel repair functie wordt). Zoals ik het lees is Outlook alleen het pad naar het .pst bestand kwijt?
Grote kans dat hij na herstellen geen foutmelding meer geeft, maar ook niet het juiste .pst bestand opent.
Volgens mij is het voldoende om in het opkomende scherm het .pst bestand op te zoeken. Default Outlook.pst genoemd.
Of mis ik iets en gaat Outlook dat bestand automatisch vinden.
Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep :wink:
Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken want dat gaat gebeuren! En dan?

lucas

#3
Klaarblijkelijk is het pad naar .pst gewijzigd door import functie ?
Gewoon .pst op zoeken op C: met de verkenner en het pad wat leid naar .pst opnieuw instellen bij instellingen.

Btw het is interessant om te weten hoe de import van contacten is gedaan. Kan maar zo zijn dat Outlook zit te kijken naar de .pst op F: ipv op de C: schijf. Maw heeft de export F: en import naar C: überhaupt plaats gevonden  :icon_confused:

Veng

TS heeft (nog) niets gezegd over waar de contacten vandaan komen!
Zelf ben ik op mijn desktop recent overgestapt van Office 2007 naar Office 2016. Ik heb eerst Office 2016 geïnstalleerd en vervolgens Office 2007 gedeïnstalleerd (tegen het advies). Alles ging goed en mijn .pst file hoefde ik niets aan te doen want die werd klakkeloos gevonden.
Bij mijn laptop heb ik het omgekeerd gedaan en daar heb ik wel wat moeten vogelen om. e.e.a. naar mijn zin te krijgen.
Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep :wink:
Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken want dat gaat gebeuren! En dan?

SMF spam blocked by CleanTalk