Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Pc-Reboot tijdens spelen Metro Exodus

Gestart door LocoBE, dinsdag 31 maart 2020, 22:19:58

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

LocoBE

Thanks voor al de info!

Ik heb een samsung 860evo 500gb kunnen op de kop tikken voor 80 euro en heb metro nu 1 uur gespeeld. Na 1 uur heb ik de raytracing afgezet om mn frames wat te verhogen. Nog geen 30 seconden later terug een hard reboot.

Drivers van Nvidia worden nu opnieuw geïnstalleerd...



Reinier

Dat is duidelijk een driver-probleem...
Het is bekend dat de drivers van de Nvidia RTX serie nog verre van stabiel zijn dus deze opnieuw installeren zal, naar mijn verwachting, weinig uitmaken.
Proberen kan natuurlijk altijd...

LocoBE

Hoi!

Sorry voor het late antwoord! (heb examen programmeren deze avond :icon_help1:) En nogmaals bedankt voor de heel nuttige input!

Gisteren heel de avond gegamed zonder problemen. De drivers kunnen inderdaad het probleem zijn. Hopelijk komt Nvidia met oplossingen...

Vriendelijke groeten,

Thijs

Reinier

Tip: zet de automatische driver-updates van Windows uit !
Met die updates komen nl. ook, door Microsoft aangepaste, drivers voor je videokaart mee.
Dat wil je niet, je wilt de originele en actuele drivers van Nvidia.
Hoe je die driver updates uitschakelt lees je hier.


Succes weer, doe er je voordeel mee en blijf gezond  :icon_good:

hannesvanrij

#19
Oh man, ik heb net deze prachtige spelreeks ontdekt en heb hetzelfde probleem. Wat was je uiteindelijke oplossing? Heb je het spel eindelijk kunnen spelen?


klik op de site

Jurjen

Alles post kunt u terug lezen in dit topic.
Mocht u zelf problemen ondervinden en hier niet uitkomen, zult u een nieuw topic moeten maken.

alex


Wil u een bericht om wat voor reden weer open hebben.... stuur ff een PM naar één van de admins

Statistieken oude forum (48119 onderwerpen / 396784 reacties / 20911 leden)

SMF spam blocked by CleanTalk