Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

CD afsluiten

Gestart door aanzee, zaterdag 04 juli 2020, 22:59:31

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

aanzee

Beste Forum gebruikers,

Kon niet echt de juiste rubriek vinden om mijn vraag te stellen ...hopelijk weet de moderator wel raad en maakt die de koppeling....

Ik zit met een 10 tal cd's met foto's van misschien wel 10-15 jaar geleden ...ik wilde deze week deze overzetten naar een Hard disk ..ik plaatste de cd en ook een paar cd-rw  in mijn Acer laptop ,onder win 10 ..en deze herkende die als leeg !!  wat dus niet juist is .Denkelijk ben ik destijds vergeten om de cd's af te sluiten .Ik weet ook niet op welke computer deze cd's zijn gebrand en ook niet meer met welk programma .Toevallig had ik nog een oude Acer liggen onder vista ..en deze herkende een 5 cd's ...hier kon ik de foto's zien en deze heb ik dan op de externe HD kunnen zetten, jammer dat hij de andere niet kon lezen .Weet iemand raad op welke manier ik de cd's kan afsluiten of op welke manier de foto's toch kunnen gezien worden ,om ze dan op een externe HD te zetten

groeten en hopelijk weet iemand raad

Reinier

Wellicht kun je eens met PowerIso proberen..?

derkdejong

en als je er erg veel aan gelegen is (t.w. > 49 piek) , dan zou cdroller https://www.cdroller.com/ je kunnen helpen.
jaren geleden ervaren dat dat goed werkt.

SMF spam blocked by CleanTalk