Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Mini-usb muis aansluiten op tablet.

Gestart door robinio, woensdag 08 april 2020, 12:46:38

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

robinio

Heb een Lenovo tablet. Nu heb ik een bluetooth toetsenbord op de tablet aangesloten. In dit toetsenbord zit een mini-usb ingang. Mijn vraag : is het mogelijk om een muis met mini-usb aansluiting op het toetsenbord aan te sluiten zodat ik niet voortdurend met de hand de tablet hoef te bedienen ?

Reinier

Als die mogelijkheid bestaat zal dat vast en zeker ergens in de gebruiksaanwijzing van dat toetsenbord staan lijk me..?
Wellicht een idee om merk & type van dat toetsenbord even te vermelden..?
Zonder info is het nl. bijna niet mogelijk om een passend antwoord of advies te geven..

robinio

In de gebruiksaanwijzing kan ik niets vinden over gebruik met een muis. Het toetsenbord is van I.T. Works. Model is Alu WL BTHT.

Reinier


robinio


Reinier

Nee, dat kan niet, die usb poort is uitsluitend bedoeld om de interne batterij van het toetsenbord op te laden, meer niet.

robinio

Is er nog een andere manier om bijvoorbeeld een draadloze muis te installeren op de tablet zodat ik op die manier de tablet kan bedienen met muis en toetsenbord ?

Reinier

#7
Een Bluetooth muis zou moeten kunnen mits deze een ander kanaal gebruikt als het toetsenbord...
Bluetooth kan volgens de specificaties normaliter verbinden met 7 apparaten.
Maar 100% zeker weet ik dat niet, heb dat nl. nog nooit geprobeerd.
Bij mij werkt alles nog via een touwtje, daaraan geef ik de voorkeur boven spul wat op batterijen werkt want ik hoef nooit iets op te laden behalve m'n smartphone.

robinio

Ik weet voorlopig genoeg. Tot zover, dank voor je hulp Reinier !

Reinier

Succes ermee, hoop dat het je lukt en alles werkt  :icon_good:

SMF spam blocked by CleanTalk