Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

App idee

Gestart door Michael, woensdag 18 augustus 2021, 22:43:36

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michael

 Ik wil geen ban krijgen en post hier alleen met goede bedoelingen. Ik heb 2 geweldige ideeën gekregen, waarvan ik niet eens geloof dat ze van mij zijn, maar ga hier alleen over het eerste posten.
Nou, ik heb een app bedacht waarmee minstens 100 miljoen euro contant per dag kan worden verdiend, en dit bedrag kan oplopen tot minstens 2 miljard.
Ik weet wat jullie denken: we ervaren een pandemie, maar ik geloof niet dat deze blijvend is.
Ik geloof dat er een eind aan komt, en wanneer dit gebeurt, wil ik in het geld zwemmen.
De app is een app die men haast verplicht dagelijks nodig heeft, dus maak je maar geen zorgen om de crisis, want ondanks deze moet men het gebruiken en zal er alleen maar naar bij hebben. De app zal de wereld voor eeuwig veranderen.
Ben je niet geïnteresseerd,  reageer dan alsjeblieft niet, ik zit hier niet om jullie beet te nemen.
Heb je interesse, neem dan contact op.
Bedankt.

Jurjen

Ik denk dat ik voor iedereen hier op het forum kan spreken, dat we geen interesse hebben.
wellicht op een ander forum!  :zwaai:

Reinier

#2
Zou eens contact op nemen met Elon Musk of Jeff Bezos, die liggen niet wakker van 100 miljoen / dag...
Blijkbaar heb je zelf niet de know-how of financiën om deze geldmachine-app te realiseren dus heb je een geldschieter nodig.

In de Forum Regels, die blijkbaar aan jouw aandacht zijn ontsnapt, is het volgende vermeld:
CiteerHet is echter niet toegestaan een account te registreren met als enige doel "naamsbekendheid" of "verkeer" te genereren naar een website die een commercieel doel dient.

Het mag duidelijk zijn dat dit forum niet het juiste platform is voor jouw doel en daarom gaat hier dus een slotje op.
Steek je licht eens op bij GoFundMe....

Joep

Citaat van: Eskimo op donderdag 19 augustus 2021, 08:01:53
Ik denk dat ik voor iedereen hier op het forum kan spreken, dat we geen interesse hebben.
wellicht op een ander forum!  :zwaai:
:icon_good: :icon_good: :icon_good: :icon_good: :respect:

Reinier

Intussen heeft deze gebruiker hetzelfde wazige bericht ook hier geplaatst: https://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/960988-Hulp-met-app
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor er een slotje op gaat...

Gerrit


Reinier

Zijn vreugde was van korte duur, een modje heeft er vanmorgen om 07.04 uur een slotje op gedaan... :bedankt:
Zit je dan halve nachten een berichtje voor te plaatsen..  :schater: :schater: :schater:

SMF spam blocked by CleanTalk