Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Bellen via Messenger versus bellen via 06-nummer.

Gestart door djeba, zondag 11 april 2021, 07:28:06

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

djeba

Ik heb van iemand niet haar 06-nummer gekregen, omdat ik te weinig afstand kon houden van haar , want ik belde haar te vaak. Ik heb wel contact met haar via Messenger, zodat ze zelf kan bepalen wanneer ze mijn berichtjes leest en erop reageert. Echter je kan via Messenger ook bellen. Als je via Messenger kan bellen kan ze toch ook haar 06-nummer  geven? Ik zie het verschil niet,  of ik haar nu kan bellen via Messenger of via haar 06-nummer. Waarom is het "indringender " om haar via haar 06 -nummer te bellen dan via Messenger?

Reinier

#1
Wat denk je daar zelf over dan..?
Een mobiele telefoon heb je vandaag de dag ALTIJD bij je, waar je ook heen gaat en aangezien bellen de primaire functie is van een telefoon is dat een directe inbreuk op iemands privacy
als er ongevraagd op elk willekeurig moment wordt gebeld.
Messenger is een app ( die je moet starten ), geen primaire functie zoals de belfunctie die altijd "aan" staat.
Als Messenger niet geactiveerd is ( open staat ) kun jij haar dus niet bellen en kan zij ongestoord datgene doen wat ze wil.
Pas als zij met jou in gesprek wil, op het moment dat het haar uitkomt, kan ze dat doen door Messenger te starten.

Zo duidelijk..?

djeba


Reinier

Prima, graag gedaan en doe er je voordeel mee.
Probeer het te accepteren en er vrede mee te hebben.
Misschien moet je in een volgend Messenger gesprek eens proberen uit te leggen wat jou drijft ( hoe jij je voelt, verliefdheid en dat soort zaken ).
Wellicht brengt dat wat meer begrip en wellicht wat meer gesprekken via Messenger.
Niet geschoten is altijd mis...., succes  :icon_good:

SMF spam blocked by CleanTalk