Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Advies nodig voor mijn game pc setup

Gestart door ICEALEY, dinsdag 29 september 2020, 15:36:34

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

ICEALEY

Hoi allemaal, ik ben nieuw hier en hoop hulp te krijgen van iemand!

Ik heb momenteel deze setup:
- MSI X85 pro-e moederbord
- intel i7 920 2.67mHz (OC naar 3.5mHz)
-AMD sapphire radeon r9 290x
- 250GB ssd
- 1TB seagate hdd

Naar mijn mening een sterke setup, videokaart is iets overclocked maar schiet snel richting de 100 graden dus die houd ik lekker laag. Echter krijg ik alsnog Warzone niet op high setting 60fps gedraaid.

Als het gaat om upgraden, wat is dan prioriteit om bijvoorbeeld Warzone op 60fps steady te kunnen spelen? Zelf heb ik zitten denken aan een nvidia gtx 1080 of rtx 2080, maar ben niet helemaal thuis in of ik dan alles uit die kaart kan halen.

Groetjes ICEALEY

Gerrit

wat voor koeling heeft u en wat voor kast en hoeveel casefan's?
dit omdat u oc heeft en trottle dan vaak voorkomt en de vrm's bloetje heet worden wat vaak niet gemonitord word :icon_rolleyes:
waarom dit antwoord: vaak word bij oc vergeten dat meerdere temps belangrijk zijn en "winst"vaak teniet gedaan word door slechte koeling en na een tijdje de pc behoorlijk terug gaat in snelheid......dan is het de schuld van de videokaart is de leus.....nee dus
bv mijn kast natuurlijk antec heeft 9 koelers en een grote zijkoeler van 20 cm om moederbord te koelen en wat zie je de 580 kaart komt niet boven de 60 graden dus geen lag

Reinier

Een snellere videokaart, voldoende ram ( min. 16 Gb ) en een voldoende,goede airflow in je kast ( koeling dus ) zouden dat moeten kunnen opleveren.
Hoeveel werkgeheugen ( ram ) heb je nu want dat mis ik..?

SMF spam blocked by CleanTalk