Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

USB HDD wordt niet gezien

Gestart door John, vrijdag 01 januari 2021, 22:59:16

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

John

En idd Reinier, binnen 2 minuten geroggeld, programma geeft gewoon een driveletter en je kan hem dan gewoon benaderen alsof die externe HDD aan je pc hangt :icon_biggrin1: :icon_good: Misschien makkelijk als ik de 2 linken hier neerzet voor andere lezers, installeer via de playstore op je Nvidia Virtual Here, ik heb alleen opstarten bij boot aangevinkt en verders niks aan doen :icon_good: Installeer op je pc dan deze https://www.virtualhere.com/usb_client_software en er wordt een driveletter aangemaakt waarmee je de HDD zo kan benaderen :icon_biggrin1: :icon_good: :icon_good: :icon_good: :smokin: Gerrit een Reinier bedankt voor jullie meedenken, en deze mediaplayer is echt heel goed, geeft alles door wat er maar is, Atmos, 4K, geweldig mee in mijn sas :icon_biggrin1: :yay: :yay: :yay: :icon_good: :icon_good: :icon_good: :smokin:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

Reinier

Top dat het gelukt is en goed werkt  :yay: :yay: :yay: :icon_good: :icon_good:

Ben er zelf ook uitermate content mee met die Shield Pro 2019.
Heb dat ding vorig jaar via Vraag & aanbod van Tweakers.net gekocht bij iemand die er 3 besteld had via Amazon Duitsland.
Heb er destijds, nieuw en in ongeopende doos, minder voor betaald dan wat deze mediaspeler momenteel hier kost, dus goeie deal.
Dings is vooral snel en stabiel en ben ook nog niks tegengekomen wat'ie niet afspeelt.....dus helemaal goed.
Echt een aanrader, kost wat maar dan heb je ook wat  :icon_good: :icon_good:

SMF spam blocked by CleanTalk