Auteur Topic: Afmelden bij Outlook  (gelezen 1829 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Trubbels

  • Lid
  • *
  • Berichten: 4
  • Likes: +0/-0
  • Geslacht: Man
Afmelden bij Outlook
« Gepost op: zaterdag 28 november 2020, 09:32:55 »
Hallo iedereen, gisteren heb ik een Microsoft account (naam@Outlook.com) aangemaakt, en nu kan ik blijkbaar niet meer afmelden. Telkens als ik wil aanmelden krijg ik het bericht dat ik reeds aangemeld ben, zelfs nadat ik op de link "meld hier af" klik, word ik blijkbaar telkens opnieuw aangemeld. Maar het scherm met e-mails voor mijn account krijg ik nooit te zien, of een scherm waarin ik mijn account profiel of wachtwoord kan wijzigen krijg ik ook nergens te zien. Enkel maar de melding "U bent reeds aangemeld als ... mijn accountnaam. Weet iemand hoe ik kan afmelden van Outlook, en hoe ik kan verhinderen dat ik steeds opnieuw automatisch aangemeld word?

Offline John

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 1274
  • Likes: +32/-2
  • Geslacht: Man
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

Offline Trubbels

  • Lid
  • *
  • Berichten: 4
  • Likes: +0/-0
  • Geslacht: Man
Re: Afmelden bij Outlook
« Reactie #2 Gepost op: zaterdag 28 november 2020, 11:15:14 »
Beste John, bedankt voor uw reactie. Ik vraag jammer genoeg niet hoe ik mijn account kan afsluiten, maar wel hoe ik kan afmelden zonder dat ik automatisch terug aangemeld word.

Offline derkdejong

  • Expert Lid
  • *****
  • Berichten: 160
  • Likes: +6/-0
Re: Afmelden bij Outlook
« Reactie #3 Gepost op: zaterdag 28 november 2020, 11:42:08 »
misschien zou je eens moeten vermelden in welk programma je die melding dat je al aangemeld bent (en waarin je kennelijk een afmeldoptie niet gebruikte) krijgt....

Offline Trubbels

  • Lid
  • *
  • Berichten: 4
  • Likes: +0/-0
  • Geslacht: Man
Re: Afmelden bij Outlook
« Reactie #4 Gepost op: zaterdag 28 november 2020, 11:49:43 »
Als ik probeer aan te melden bij hotmail, met een ander e-mailadres. Dan krijg ik telkens de melding dat ik reeds aangemeld ben, terwijl ik net ervoor wel degelijk afgemeld heb. Iets zorgt er dus voor dat ik na het afmelden automatisch terug aangemeld wordt met mijn Microsoft-account. Het is precies alsof dit vanuit Windows (wat natuurlijk ook een Microsoft-product is) automatisch aangestuurd wordt. 

Offline Reinier

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 4434
  • Likes: +105/-6
  • Geslacht: Man
Re: Afmelden bij Outlook
« Reactie #5 Gepost op: zaterdag 28 november 2020, 12:16:38 »
Dat is geen antwoord op de vraag van @ derkdejong.
Er wordt gevraagd naar het gebruikte programma, d.w.z. Outlook ( email programma van het Office-pakket ), Thunderbird, Live Mail of een ander email-programma of gebruik je webmail via een webbrowser..?
Indien webmail via browser, welke browser ( Firefox, Opera, Chrome, Edge,... )...?

Offline Trubbels

  • Lid
  • *
  • Berichten: 4
  • Likes: +0/-0
  • Geslacht: Man
Re: Afmelden bij Outlook
« Reactie #6 Gepost op: zaterdag 28 november 2020, 12:31:24 »
Als ik aanmeld met volgende URL:  https://login.live.com/login.srf?wa=wsignin...........

Dit is de URL waarmee ik mij aanmeld om naar mijn hotmail te gaan.

Offline Reinier

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 4434
  • Likes: +105/-6
  • Geslacht: Man
Re: Afmelden bij Outlook
« Reactie #7 Gepost op: zaterdag 28 november 2020, 14:24:34 »
Dat betreft dus webmail, via je webbrowser....
Dan moet je dus je cookies weggooien van deze site, dan is je probleem waarschijnlijk opgelost.

Hoe..?  => https://www.seniorweb.nl/artikel/cookies-verwijderen