Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Werk uw referenties voor het account .......bij.

Gestart door Klojo, dinsdag 26 mei 2020, 12:19:28

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Klojo

We zijn niet gemachtigd om e-mail op te halen voor .......Dit krijg ik elke dag voor twee hotmail accounts. Als ik het bijwerk, dus wachtwoord van het account invul in instellingen, lijkt het even goed te gaan maar al snel krijg ik deze emails weer terwijl de emails gewoon geladen worden! Dit krijg ik al maanden en er wordt nooit aangegeven hoe ik het kan oplossen. Er staat altijd ga naar account instellingen en los het op, maar hoe dan?
Wie het weet mag het zeggen.

Reinier

Het is wel handig om even te vertellen om welk email-programma het gaat of dat je via webmail werkt..?

Klojo


Reinier

#3
Als in Outlook van een Office pakket of Office 65 of Outlook.com ?
Als het om het eerst genoemde gaat dan kun je een herstel uitvoeren op de manier zoals hier uitgelegd.

Klojo

Heb het herstel uitgevoerd zoals boven beschreven en nu krijg ik niet meer, als ik Office 365 open, de mededeling dat Office 2016 niet geactiveerd is. Dus dat is verholpen maar ik krijg nog wel de email's in Outlook dat ik de refeenties voor de accounts moet bijwerken.
Tot zover bedankt, nu weer verder zoeken.


Klojo

Kan ik niet het Outlook uit Office 365 verwijderen? Ik gebruik toch het mailprogramma van Windows 10 tot volle tevredenheid, misschien is het gezeur dan voorbij.

Reinier

Ik heb geen flauw idee, ik gebruik Office 2019 Pro Plus maar niet Outlook of Office 365.
Mijn email-programma is Mozilla Thunderbird.

Hans

Bij dat mail programma van win 10 krijg je elke keer die meldingen dat had ik ook, dat ligt gewoon aan dat #%@* mailprogramma in win 10 nadat ik Thunderbird weer terug gezet had nooit meer die meldingen gehad.

SMF spam blocked by CleanTalk